Inlägg från: Anonym (Cynisk) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Cynisk)

Man som skickar selfies, vad betyder det?

Jag tror inte att han är singel. Han skickar bilder för att han vill att du ska skicka bilder tillbaka. Uppmuntrar du hans bilder och skickar bilder tillbaka kommer han snart skicka mer lättklädda bilder i hopp om att du ska göra det tillbaka också.

• Anonym (Cynisk)
    Koltrasthona skrev 2022-01-05 20:31:37 följande:

Men isåfall hade han väl släpat hem mig när han hade chansen, typ 7 gånger? det känns enklare än att hålla på och krångla med selfies på distans. 

Tycker att du svarar på många av dina frågor själv. Du skriver att du inte är någon som ?ligger? runt. Därav att han försöker locka dig genom bilder etc. Mycket lättläst man skulle jag säga.
  • Anonym (Cynisk)
    Koltrasthona skrev 2022-01-05 21:24:06 följande:

OK, då tolkar jag det som att jag ska ligga lågt och inte skicka selfies tillbaka. Eftersom han har sagt att han trivs bra som singel och inte har bjudit hem honom så vill han nog bara vara vänner eller KK.

Då undrar jag i stället, vad ska jag leta efter för tecken på att han börjar få känslor för mig?

Han har redan skickat blandade signaler som att säga att han vill att jag ska flytta, att han hoppas att jag ska stanna i hans stad etc. Det är väldigt förvirrande. Men ni tror att han bara vill ha en KK då?

Vill du att han ska ha/få känslor för dig? Har du känslor för honom mer än som en vän?

I så fall kan initiativet till en puss/kyss när ni träffas vara ett bra sätt att ta steget vidare.
Svar på tråden Man som skickar selfies, vad betyder det?