Man som skickar selfies, vad betyder det?
Jag har träffat en fin man i 3 månader. Vi träffas som vänner då vi har många gemensamma intressen och engagemang, bor på olika orter och det är 15 års ålderskillnad mellan oss... vi har inte varit hemma hos varandra än.
Det är lite flörtigt emellanåt och han har tagit upp samtalsämnet sex och berättat lite om andra kvinnor som han har träffat tidigare. Samtidigt säger han att han trivs bäst som singel. Vi börjar komma varandra nära och när jag sa att jag saknade honom började han skicka selfies från gymmet och nu sist ett par videos där han pratar. Inget flörtigt, mest vänskapligt.
Vad betyder det när en 40+ man som inte vanligtvis lägger ut selfies eller skickar selfies gör det till en? Jag trodde att han hade friendzonat mig genom att säga att han inte är ute efter en relation och att han nämner andra kvinnor rätt ofta. En man som inte bjudit hem mig efter 3 månader, ska jag släppa och gå vidare eller skicka videos tillbaka? Jag är ute efter seriöst och jag vet att han också är öppen för det om det blir något romantiskt.