Hur förhåller ni er till er kk när ni träffar någon seriös?
"Hålla grytan kokande" som Robert säger.
Du trasslar verkligen in dig i dina egna resonemang. Ska man inte låta sig bli kär för att det sannolikt blir komplikationer?
I.o.f.s spännande vis att lösa överpopulation på, ingen skapar förhållanden.
Om det är en relation får ju alla inblandade "adrenalinkick", hur är det själviskt? Hur tänker du att det ska skapas någon enda typ av relationer? Precis alla är behäftade med komplikationer.
Om din lösning är att sitta helt själv och spy misantropisk galla på nätet är ju det också en komplikation. En enbart negativ sådan
Du trasslar verkligen in dig i dina egna resonemang. Ska man inte låta sig bli kär för att det sannolikt blir komplikationer?
Om det är en relation får ju alla inblandade "adrenalinkick", hur är det själviskt? Hur tänker du att det ska skapas någon enda typ av relationer? Precis alla är behäftade med komplikationer.
Om din lösning är att sitta helt själv och spy misantropisk galla på nätet är ju det också en komplikation. En enbart negativ sådan
Nej, vi pratar om att bli kär. Det framgår av det som jag citerar. Och om att skapa relationer.
Den som svarar mig försöker få det till att det är själviskt att skapa en relation eller bli kär.
Mitt råd är att du läser vad det står om du vill ha en tolkning istället för att tolka minst sagt fritt och sedan konfrontera mig med din egen skruvade tolkning.
Man vet väl själv var gränsen går? Jag släpper inte kontakten med vänner eller f.d. och jag har noll avsikt att ha sex med dem.
Ditt märkliga scenario har jag aldrig hört talas om. Får inte riktigt till det med frågan TS ställer heller. Det måste vara jobbigt att ha sådana svartsjuka katastrofteorier i huvudet om man söker förhållande?
Trodde först VR var en kvinna, med uttalanden som "Skulle aldrig vara tillsammans med....Osv. Men naturligtvis är det en man.
Nej, jag känner ingen så misantropisk som du. Det är långt från samma sak,
Någon som utgår från de scenarion du målar upp som utgångspunkt. Det finns ju ingen som utgår från sej själv, och sina förvirrade tankar, så mycket som du gör. Sedan vill du att alla andra ska anpassa sej till det. Resonemanget är bakvänt.
Om du begär att en partner ska sluta ha kontakt med vänner för att stilla DIN oro är det ju du som är den stora egoisten och bara tänker på dej själv.