Går in på 6de försöket nu och hoppas verkligen på ett plus
Hej!
Jag är 38 och försöker få mitt första. Vi är inne på fjärde försöket efter ett MA.
Hej!
Jag är 38 och försöker få mitt första. Vi är inne på fjärde försöket efter ett MA.
Nu borde det snart vara ägglossningsdags här! Min app säger måndag, men jag har inte gjort nåt LH-test än. De funkar ändå inte så bra på mig... jag har aldrig fått positivt utslag, bara nästan positivt. Men ändå blev jag ju gravid så jag har ju ägglossning i alla fall.
Jag är bortrest på ÄL-dagen men vi kanske hinner få till det lite i helgen...
Mitt värde låg på 7 (vet ej vilken enhet). Gynekologen sa att det är ganska lågt men för att vara 40 var det helt normalt. Under 3 sa hon var kritiskt.
jag är oxå på bim -8. Fick positivt äl test förra lördagen och vi fick till det natten till söndag och natten till måndag. jag har hört att dagen innan äl ska vara bäst och då fick ju ni också till det, en gång ska ju vara nog 😉.
min äl kändes tydligare än någonsin men känner mig heller inte gravid, efter 1,5 år så har jag slutat känna mig lika hoppfull som när vi började försöka. Men håller tummarna för en sommar bebis 2023 gör oss alla.
Gud så spännande Vinnie83 😀 Jag kan förstå förväntan men också rädslan att det inte ska ta sig. Jag hoppas du fortsätter att uppdatera. Lyckas ni med IVF så bygger du upp mitt hopp lite mer och det verkar ju som att många faktiskt lyckas 🤞🏻🙂
Vi har bokat tid för sambon om ca 1 månad så vi försöker väl året ut innan vi bestämmer vad vi ska göra om vi inte lyckas själva. Idag är jag på cd 25 (= bim -3) och har lite molvärk och tycker viss mat smakar jord. Kanske jag har haft otur med maten eller så känner jag säkert efter för mycket (Typ skengravid).
Hur går det för dig 1Ellis1?