• SigneSE

Går in på 6de försöket nu och hoppas verkligen på ett plus

är på mitt 4 eller 5e försök och är så irriterad för tror jag missade ÄL denna månad med en dag, hade alla tecken men stirrade mig blind på appen jag har, så dumt. 

• SigneSE

Enligt appen har jag ÄL imorgon men enligt ÄL-värk samt flytningar så borde det varit nångång mellan fred-måndag (Idag). Hade ÄL- värk alla dagarna, men följde den där dumma appen och glömde helt bort ???? fick panik när jag kom på just det jag har ju ÄL-känningar så hann iaf ha sex vid 10 idag men nån timme efter det aå var all ÄL värk borta.
    Har liksom gått p våntat på ÄL nu i 2veckor!!! Åh så besviken, måste vara minimal chans nu...

Hur går det för er andra?

• SigneSE
    LillaGry skrev 2022-09-05 23:16:37 följande:
    Alldeles för länge. Jag tror jag ligger ett försök före vinnie83 så 15 försök alltså varav 3 av dessa var amningsfria. Verkligen dags för ett plus nu, börjar bli ganska stressad då jag fyller 40 om ett par månade. 

hur länge har du försökt? 

förstår  precis.

jag är över 40, vi är på 11:e försöker nu. Första barnet gick på ett försök. Hur kan det vara så olika?

har Bim om två dagar men börjar bli deppig redan nu och man tappar hoppet. Hur lång tid ska det ta?jag försöker slå bort tankarna och tänka positivt men tycker det är extra tungt när man känner att mensen snart är på gång

• SigneSE

ja märkligt det här, har verkligen känt mensvärk idag så antar att den kommer som alltid imorgon bitti, men ska försöka att inte deppa ihop helt.

hur tänker ni kring ÄL, har ni sex varje dag eller varannan/var tredje? 

jag var 36, gick på en enda gång utan att ens veta vart jag var i cykeln, galet?.

Vinnie83 skrev 2022-09-07 02:37:05 följande:
    Då ligger vi någorlunda nära varandra i både ålder och försök. Ja det är mycket konstigt det där stt det kan gå på första försöket och sen tar det mer än 1 år att lyckas. Hur gammal var du med din 
    Vinnie83 skrev 2022-09-07 02:37:05 följande:
    Då ligger vi någorlunda nära varandra i både ålder och försök. Ja det är mycket konstigt det där stt det kan gå på första försöket och sen tar det mer än 1 år att lyckas. Hur gammal var du med din minsta? 

Svar på tråden Går in på 6de försöket nu och hoppas verkligen på ett plus