Varför tar ni inte vaccinet?
Den som "går och sover" kanske "pratar och sover" också, vem vet ;)
Den som "går och sover" kanske "pratar och sover" också, vem vet ;)
Jo, jag känner också igen det. Även i forum, chatt och sånt använde vi det. Och när du säger det så har jag också ett svagt minne av ROLF. Jag kanske glömde det nästan.
Jag är ingen expert på det, men min förståelse av ordet mensrubbningar är att det är mer oregelbunden mens. Teoretiskt kan det naturligt också vara skillnader på kvantitet. Men som sagt, en kvinnans menscykel är ganska "lättrubbad" ändå. Oftast ganska tillfälligt.
Känner du till skillnaden mellan "det händer ofta" och "det måste går till så"? Minst häften av dina inlägg är onödigt spam.
Det är verkligen inte normalt med mensrubbningar?visst att mensen kan komma sent eller tidigt 1-2 dagar, men en frisk normal kropp brukar ha en jämn cykel
1 - 2 dagar - det är väldigt regelbundet. Om jag hade haft det så, så hade jag inte flera gånger väntat och undrat om jag var gravid. Och det verkar inte hänga ihop med fertiliteten. Jag blev nämligen med barn på en gång när jag ville det. Och en gång också av "misstag".
Och det är främst DET jag säger - det behöver inte påverka fertiliteten om man nu skulle ha oregelbunden mens. Varken om man har det generellt eller om man har det under en tid. Visst, det skulle kunna vara ett symptom att något är fel och man undrar då om det kan vara ett första tecken på att man skulle kunna bli steril som följd också. Det är nog det som är tankegången där. Men är det så sannolikt - att det skulle "bli värre" liksom och sluta i sterilitet?
Det komiska var väl att det som det handlade var om nått helt annat, och att det spelar inegn roll om 100% är sövda.
.
Hur får man hybrisen att tala för alla kvinnors mens, för alla vet att det du försöker påstå är inte sant ens i närheten för alla kvinnor.
Riklig mens är inget att oroa sig över, och om detta är det enda.
Och rikligt är det enda vi har här om vaccinens biverkning på vissa.
Försök passeras det hindret förs, för det är först då vi kan börja tala om det är bra, dåligt eller spelar ingen större roll än ett omak.
Nu vet jag dock redan att du aldrig komemr klara av att göra detta idag utan att börja prata om annat irrelevant.
Rikligt är det enda som finns idag, prata om annat är inte dig till hjälp alls
Och varför du vill prata om andra sjukdomar, det är en konstigt gåta, och en till som vi aldrig få svar på som på med vattkoppor.
Återkom när du har nått nytt att säga om just denna, prata om andra sjukdomar, så blir det bara jaha, och?
Det du nu pratar om saknar helt betydelse för allt som disktuerades där, det enda du gör är att bekräftar att jag har rätt igen.
Lite märkligt snarare att du som påstår dig vara utbildad sjuksköterska inte förstår att det är en himla stor skillnad mellan att INTE VETA när man har ägglossning och att inte ha ägglossning. De flesta HAR ägglossning, så då kan de få barn. Så vad spammar du om?
Förresten - har du en länk på att oregelbunden mens SOM REGEL påverkar fertiliteten? Du säger ju inte "ibland", utan du påstår att det generellt är så. Och det betvivlar jag.
Med tanke på alla nick vår "sjuksköterska" haft här i forumet så är jag ytterst tveksam till sanningshalten angående hennes yrke.