klyban skrev 2022-01-07 13:34:10 följande:
Så du trodde det
JA, det är fakta att vaccinen rädda liv, och det såg vi så extremt tydligt i början och när endast ~1% som dog var vaccinerade.
Så om du påstår annat och inte är antivaccer, varför är faktan så svårt att ta in att vaccinen fungerar och räddar liv?
För det är nått som inte stämmer om du gör det påståendet att vaccinen inte räddar massor av liv.
Så som du förstår, om du säger en sådan sak du gjorde, så finns bara antivaccer kvar.
Hade det varit enskilda händelser, så sure kunde man trott annat, med det kommer i en långsam strid ström och man ställer sig frågande till varför du springer antifaktans ärende.
Jo, jag sade att ägglossningstester passerar ditt argument och gör det obsolet, och nu säger du samma som jag.
Det betyder att nu hade jag rätt igen och det börjar bli jobbigt att alltid ha rätt.
Vad som krävs för att barn saknar betydelse, då vi pratade om att många inte ens bryr sig om detta och än sprutar barnen ut i en rasande hastighet ändå.
Och det är det vi tar med oss här.
Det rätt intressant att du inte en enda gång har påvisat att det ens har betydelse, men så är det när man spekulerar utan fakta.
Nej, jag trodde inte utan läste det som stod.
Ägglossningstester passerar mitt argument? Det är ert hjälpmedel, något jag redan talat om för dig att det finns. Så nej, det betyder inte att du har rätt igen (när har du någonsin haft rätt?) utan helt tvärt om.
Nej, vad som krävs för barn saknar absolut inte betydelse om man är i barnproduktionen. Då är det i allra högsta grad relevant.
Ehh...Jag har påvisat många gånger för dig att det har betydelse för dem kvinnor som vill skaffa barn. För en man som dig, har det noll betydelse då du varken har mens eller ägglossning eller någonsin kommer att då detta. Inte ens km du byter kön kommer du att få detta.
Jag har aldrig påstått att vaccinet inte räddar liv. Tvärtom, jag har sagt att vaccinet skyddar mot allvarlig sjukdom och död. Dock så krävs det att man håller avstånd etc för att inte föra smittan vidare oavsett vaccinationsstatus. Det måste väl även du förstå? Eller tror du fortfarande att vaccinerade är helt immuna?
Nope!
Det är inte alls nödvändigt
Nej, för dig är det inte viktigt. Men så är inte du kvinna heller.
För kvinnor är det nödvändigt.
Dina svar har varit övertydliga och inkorrekta, då man kan få barn utan veta om ägglossningens tidpunkt.
Inte ett enda ord du skrivet har visat sig påverka fertiliteten, utom om man lever under tesen man bara få ha sex en gång per barn.
Då är ju det rätt viktigt man lyckas förta gången, annars får man ge upp barntankarna.
För AndreaBD var inte mina svar övertydliga.
Nej, man kan inte få barn om mam har sex mitt i mensen. Det krävs att man har det vid ägglossningen för att ett barn ska bli till.
Du vet att en kvinna har ägglossning mer än en gång i livet.... eller trodde kanske att det bara sker en gång i livet?