Varför tar ni inte vaccinet?
Skoj och se någon gnälla över en bokstav saknas, och sen inte klarar av det själv att skriva korrekt.
Men nej, ingen förstår dina oneliners, det har du helt rätt i.
Nej, det handlar om att DU inte förstår någonting.
Skoj och se någon gnälla över en bokstav saknas, och sen inte klarar av det själv att skriva korrekt.
Men nej, ingen förstår dina oneliners, det har du helt rätt i.
Klyban: Jo, experterna har haft fel tidigare om covid. Dock inte sagt att de har fel om vaccinets långtidseffekt eller vaccinets biverkningar.
Klyban: Jo, experterna har haft fel tidigare om covid. Dock inte sagt att de har fel om vaccinets långtidseffekt eller vaccinets biverkningar.
Nu pratar jag om vaccin och saklighet och beprövad erfarenhet där.
Så varför pratar du om nått jag inte ens pratar om?
För nya virus och nya vaccin, ja, det är nått som många långtidstudier berättar sakligt och med beprövad erfarenhet, att skador och biverkningar uppstår inte 10år senare.l
Så vad baserar du på för saklighet och berövade erfarenheter att experter har fel.
Är liksom typ 100 gången jag frågar, och ditt enda svar är osakliga oneliners.
Kommer det ta lång tid innan du när sakligheten för den frågan?
Dessa är minst par steg ovanför en farmakolog.
Och om du säger att de har fel med sina 6veckor...., ja, då säger du per automatik att du vet bättre.
Men eftersom ingen saklighet eller beprövad erfarenhet kommer, som ens antyder annat.
Det berättar att 10år är nonsens.
Osaklig oneliner IGEN, som berättar du gett upp och säga vad som är fel med vad EXPERTER säger.
DU är medveten du sagt till mig att du är ingen farmakolog, och sen har du ingen saklighet eller beprövad erfarenhet som säger de som är flera steg ovanför en farmakolog har fel och vad sakligt och med berövad erfarenhet.
Så en ny osaklig oneliner?
Eller ska du gnälla om att det är med ett "E" i oneliner nu?
Hur kommer det sig du aldrig kommer till att ha något som säger de kanske kanske har fel.
Kan det vara så enkelt att du redan vet du har fel, men har inte förmågan som jag har och erkänna mina fel?
Jag gissar en NY och Osaklig oneliner kommer, som berättar en enda sak och att du inte vill delta i en saklig diskussion längre.(Som om inte dina flera hundra inlägg med oneliners redan har berättat.)
Ny oneliner, som är än mer osaklig än den förra.
Hur ens det var möjligt.
Så vad är det jag ska läsa som säger experterna har fel i sin saklighet OCH den beprövade erfarenheten?
Så vad ska jag läsa, för till den biten kommer du aldrig och sakligt.
Men såklart, du säger läsa allt, men det är ju samma där ingen saklighet eller beprövad erfarenhet som berättar att experterna har fel.
Och som du såg, din oneliner glömde att berätta nått detta //
Så en ny osaklig oneliner som berättar du gett upp och berättar du vet att experterna har rätt?(Gissar på jag får rätte igen, och börjar bli jobbigt att ha rätt jämnt.)
Klyban: Nej, det gör jag inte. Du berättar däremot att du inte kan läsa vad som står utan istället gissar och kommer med egna, helt galna tolkningar.