Sk007 skrev 2023-05-14 17:47:24 följande:
Har jag någonstans ifrågasatt något R0-tal? Ge gärna ett exempel i så fall. Jag kan inte erinra mig att jag har gjort det, inte någonsin i hela mitt liv. Inte här och inte någon annanstans. Men om du gärna vill att jag ska göra det så kan jag väl försöka.
Min attack mot de vetenskapliga R0-talen, är det månne den du syftar till?
Jag klistrar in det andra stycket jag skrev igen, läs det lite långsammare den här gång.
"Jag har inte attackerat cdc, det är något du helt och hållet har fabricerat eller missförstått. Du talar om för folk att dina källor är tusenprocentiga och jag gav en förklaring till varför man kan ha viss skepsis mot dem. Är det en attack så står det dig fritt att tolka det så, men med det resonemanget så är allt jag skriver en attack."
Om du inte har nått att säga om R0-talen och att vattkoppor har ett R0-tal som är x10.
SÅ är det dax för dig nu att berätta vad du vill med detta.
Det är du som tar upp irrelevans om CDC, användaren berättar de har fel för de vet inget.
Men detta om vaccinen och att man inte ser användarens påstående om att vaccin ger magiska skador 10år senare, det vet vi redan aldrig skett.
Och att antivaccer och även som denna användaren skiter i beprövad erfarenhet, och gör ett påstående som saknar all saklig grund.
Det är här du är och diskuterar, försöker du säga att vaccinen ger skador 10år senare, fast ingen sett någon skada före denna tid och att vaccinen ska ge dessa skador?
Fast källor av insatta världen över berättar att nej, det kommer aldrig ske.
För det är detta du kommer till användarens undsättning om att det ska ske magiska skador efter 10år, som inte visat sig innan dess.
Utan CDC säger redan vid sex veckor, så kan man inte längre se nått nytt som har med vaccin och göra.
Men användaren försöker hävda detta är en sak ändå, och allt det är ett antivaccer propaganda.
Och det finns två val för dig, fortsätt attackera mig för nått du inte ens tror på och för att försvara en användare som bära antivaccer propaganda.
Vad är det om?
EpicF skrev 2023-05-14 17:53:05 följande:
Klyban: Nej, jag pratar inte om magi. Det är det du som gör.
Jag pratar om långtidsstudier och långtidseffekterna. Men det är något du aldrig kommer att förstå.
Det blir magi när de säger som kan berättar att inga nya skador uppstår efter 6 veckor som CDC.
Det är rena definti0on av magi du ger oss, och där nått kommer av inget.
Men allt du gör är bär antivaccer propagandan, och det gör en alltid frågande vi hamnar där.
Vi har redan beprövad erfarenhet av vaccin, och inget du säger stämmer med den.
Men de tär lugnt, jag förstå detta inte handlar om fakta, utan handlar om att du inte vill erkänna du hade svårt fel OCH att det du sade var just antivaccer propaganda.
Gillar din efterkonstruktion om vattkoppor och en tid vi redan visste R0-talen, för mig berättar det att det aldrig funnits en infektionsläkare, utan bar du vill skulle på någon annars för dina extrema fel dus skriver stundtals.
Och btw, en infektionsläkare vid tillfället SKULLE ALDRIG NÅGONSIN säga det du påstod och den gjorde så är den helt fakta befriad.