Varför tar ni inte vaccinet?
Yup, just den delen av BBC är nyheter och sakliga nyheter om vaccinet inte längre ger skador.
Vet inte varför du berättar varje gång att du inte förstår vilken nivå av saklighet och grundat i forskning de är, det är rätt komiskt du inte gör detta.
Men lugnt, förstår det har med dina magiska skador som ska uppstå efter 10år som man aldrig sett innan = antivaccer propaganda du ger oss.
har du verkligen missat att du ger antivaccer propagandan?
Du vet ju redan om att man aldrig sett det du påstår innan
Och inte heller med COVID-19 vaccinen.
Hur berättar jag att jag inte vet vad CDC är?
Är det för CDC berättar du har fel också som är saken där?
Ingen vet detta. Därför kan heller inte BBC (som är en nyhetskanal) skriva något om det. Åter sakliga nyheter om vaccinet, nja de gör dem inte direkt. De skriver det de får besked om att skriva vilket är saker som säljer.
Den nivå i saklighet som BBC skriver är väldigt låg. Men att du höjer dem till skyarna är inte speciellt konstigt. Lite udda kanske, men så är det dig.
Återigen, jag har inte pratat om några magiska skador utan långtidseffekterna. Det stor skillnad där. Du pratar däremot om magiska skador i var och vartannat inlägg, men utan att förklara närmare på vad du menar.
Nej, jag inte antivaccpropaganda utan det kallas fakta. Vi vet inte vad långtidseffekterna är. Det är fakta och ingen propaganda. Fakta.
Nej, men covid-19 vaccinet kom för mindre än 3 år sedan. En långtidsstudie går inte att få på mindre än 3 år.
Jag har redan informerat dig vad CDC är. Att du inte tagit till dig den information visar du tydligt.
Nej, inte ens CDC eller svenska folkhölsomyndigheten som är motsvarande CDC vet något som man ännu inte kan se. De kan inte se i framtiden. Enda som verkar kunna se in i framtiden är du. Och i verkligenheten kan inte ens du det. Du vill bara tro att du kan det.