Varför tar ni inte vaccinet?
Nu var det ett argument INGEN skulle ta vaccin pga denna, inte att någon skulle få ta nått beslut
Ja, 37 fall inrapporterade för resten var inget att bry sig om.
Det berättar hur låg relevans det är, hur kan du ha missat det?
Nu var argumentet ingen skulle ta vaccinen pga detta argument.
Du verkar ha svårt och inse hur dålgit argument det är, då du försvar det hela tiden.
BBC äger dig och ditt nonsens om magiska skador som ingen sett innan ska uppstå 10år senare, vi vet idag att det du har sagt är ren nonsens.
Och du är chanslösa mot faktan de ger BBC, och förstår det är jobbigt att jag fick rätt en gång till, men kanske lära dig före du säger saker du inte förstår dig på och dessa magiska skador som ska uppstå 10år efter och fast inget synts före.
BBC berättar för dig i klarspråk = DU HAR FEL
Och varför du berättar för mig du inte ens vet vad BBC är, det har jag inte en susning, då det är till ingen hjälp för dig.
Ja, skadorna är magiska om de först uppstår 10år senare och man inte sett dom före, det är en definition av magi om än inte beskriven i detta området, men sjukt passande ord för ditt påstående, som BBC säger är nonsens av dig.
Biverkningar är galet få, vad inbilla du dig säga där och när vi redan vet?
Jag förstår det är jobbigt för dig att jag har rätt så ofta, men kanske du ska tänka efter före du skriver?
Så slipper du hamna fel så ofta, du vet som vattkoppor osv...., där du gör galna påståenden som är så galet fel att man tar sig en funderare varför säger han så galna fel.
För nått beror det på att du vägrar erkänna dina fel.
Och det är inget argument att avråda alla ifrån ta vaccinen för en så löjligt låg prevalens, inte ens det kan du hålla med om, men det går väl ihop med tidigare antivaccer saker du gett oss historiskt.
Inget om att ingen någonsin ska ta vaccinet. Utan varför just enskilda personer avstår från att ta vaccinet. Vad de har för argument, orsaker att göra det. Dvs anekdoter från personer som avstår vaccineringen.
Självklart ska man ta i akt att det är ett mörkertal för inrapporterade fall. Det gör forskarna idag. Att du inte gör det får stå för dig.
Nej, jag försvarar inget argument. Men accepterar och respekterar varje enskild människas beslut angående vaccineringen. Jag ifrågasättter inte varför Pelle inte vill ta vaccinet. På samma sätt ifrågasättter jag inte varför du valde att ta vaccinet. Eftersom det är era egan beslut. Liksom att det är mitt beslut, i samråd med min läkare art jag skulle ta vaccinet.
Nej, BBC äger inte mig. Jag bryr förövrigt inte ett skit om vad BBC säger. Jag håller mig till svenska nyhetskanaler och det WHO säger ang covid-19. Vad BBBC rapporterar bryr jag mig inte ett skit om.
BBC är en nyhetskanal för nyheter precis som Aftonbladet, Expressen, DN, norska VG, norska DN etc. Oftast rapporteras dessutom samma smörja i dessa nyhetskanaler.
Jag vet inte vilka magiska skador du pratar om, då hag aldrig sagt något om magiska skador. Det är det du som genomgången gör i tråden.
Jag vet att det finns få inrapporterade biverkningar i dag. Varför kan man spekulera i. Kan mycket väl vara att alla biverkningar inte är inrapporterade, vilket inte är ovanligt alls.
Att du har rätt så ofta? Hittills så har du inte haft ett enda rätt i det du skriver. Och inte skriver du sakligt heller eller diskuterar sakligt. Bara samma svammel om och om igen. Utan att ens läsa vad som efterfrågas i tråden eller vad inläggen du citerar säger.
Jag har återigen aldrig påstått att det är ett bra argument att avråda alla.
Och nej, jag är inte, har aldrig varit och kommer aldrig ar tbli antivaccers. Jag tror på vaccinet och jag är också medveten om att alla gör sina val utifrån vad som passar det. Då vaccinet, återigen, är helt frivilligt att ta precis som allt annat inom vården.
Förövrigt är jag en hon, en kvinna med både bröst och kvinnligt könsorgan.