Varför tar ni inte vaccinet?
Så du säger att folk som skaffar barn måste veta när de har ägglossning? Allvarligt? Jag har tre barn. Jag har aldrig räknat ut när jag har ägglossning.
Så du säger att folk som skaffar barn måste veta när de har ägglossning? Allvarligt? Jag har tre barn. Jag har aldrig räknat ut när jag har ägglossning.
Eftersom det du skriver inte svarar på min fråga, så frågar jag igen - har du något belägg för, någon länk att de här mensrubbningar skulle kunna innebära risk för infertilitet? Det finns ju olika sorters mensrubbningar. Det här KAN ju vara några som inte alls påverkar fertiliteten. DU påstår att så är fallet. DU får komma med belägg för det.
Tack för den länken. Epic - här har du ett belägg för det som du förnekade.... att mensrubbningar är jätte-vanliga.
"Dessutom är det ju så att mensrubbningar är väldigt vanligt förekommande även i vanliga fall, det är något som nästan varenda kvinna varit med om, och det gör ju det hela väldigt svårvärderat, säger Ebba Hallberg, senior expert vid Läkemedelsverket."
Varför måste man ha koll på sin ägglossning? Jag har aldrig räknat ut det - det enda intressanta var väl när man ska ha mens? Även för att skaffa barn måste man ju lyckas första månaden? Kanske gör man det om man inte blir gravid, men jag blev det väldigt snabbt, dvs. med alla tre mina barn.
VIsst, men min poäng var att det inte är absolut nödvändigt. Tänk på kvinnor förr i tiden! De visste inte ens att det fanns sånt som ägglossning. Och mänskligheten har ändå överlevt.
Det berättar faktiskt ingenting, men skoj du tror det.
Först måste det bli plural, och sen är detta EXAKT detta jag berättar för dig.
Bra du äntligen förstått att vetenskapligt så har vi inget svar än och nått som var så uppenbart idag.
Och idag ser vi bara ändrade förhållanden på mensen hos vissa, och inget mer än.
Och det är precis det jag säger och att vi väntar på det korrekta svaret, och det finns inte i andra reproduktionssystemssjukdomar.
För om man stirra sig blind på dessa, så kommer vi aldrig få reda på ett svar, som tur är, är inte forskningen så ovetenskaplig, och kunskapen om dessa reproduktionssystemssjukodmar finns redan och om forskningen pekar på någon sån senare.
Så börjar man adressera denna och inte samtliga reproduktionssystemssjukdomar.
Varför tog det så lång tid för dig att komma fram till det enda svar som finns idag, och att vi måste invänta vad som faktiskt skett?
Om du tror den användare sade detta, så har vi större problem än vi någonsin kunde ana här.
Redan bevisat och med tanke på att den ovaccinerade har dominerat sjukvården och döda så länge nu och efter vaccinationens start.
Verkar som du inte vill veta av verkligheten nu som antivaccer, för nu kom antivaccern argumentationen igen från dig.
Och nu svarar du att du tagit 3 doser och inte alls är en antivaccer, och sen tänker man "varför då denna antivaccer argumentationen" och om nu det var så.
Saknar betydelse för extremt många.
Men såklart har man ENDAST sex för ett enda syfte och barn, då är det extremt viktigt, för risken är annars man har sex två ggr och det får ju inte ske, för då måste man ju kolla ägglossning en gång till.
Sen kommer komiken och ägglosstester, som med enkelhet berättar även när denna sker.
Och sen har vi det lilla abret att spermierna är rätt finurliga de med, och de lever länge nog för en oregelbundenhet också.
Och du har ett ägg som har en lång resa, så man blir extremt frågande i vad du tror dig säga detta ska betyda.
För idag bara vi bara rikligt och lätt oregelbundet, och det är inte det minsta vetenskapligt att börja prata om andra reproduktionssystemssjukdomar.
För det kommer inte hjälpa här, för då kan man lika gärna ge upp nu och ta reda på varför det är rikligt och lätt oregelbundet, och att mensen återkommer för vissa.
Man kan bli med barn även utan man vet om ägglossningen sker, nummer två du kan testa också
Så extremt enkla problem att lösa.
Använd inte dig själv och avgöra hur andra har det, för då blir det alltid fel.
ROLF
Jag har påstått samma saker hela tiden, i så fall är det du inte har läst rätt.
DU sa att man MÅSTE veta det för att kunna få barn. Vilket är en stor skillnad till det du skrev nu.