BF september 2022
Här är en tråd för oss som precis fått reda på att vi är gravida och har bf i september, ser fram emot att dela alla tankar med er!!
Här är en tråd för oss som precis fått reda på att vi är gravida och har bf i september, ser fram emot att dela alla tankar med er!!
Bm besök idag! magen mäter 23 cm och järnet dala men mysigt att få höra den lille :)
V 22+0 idag ???? kan någon tipsa om en bra terrängvagn? Bor uppåt i Sverige så är mycket skog å grusvägar.
När ?la ni ut? för resten av vänner och bekanta om er graviditet? Är fortfarande orolig för allt trots 3 UL där allt sett bra ut (tidigt ul, kub, rul)
Hoppar in i tråden här.
Jag är i vecka 31+2 och har BF 30/9.
Ska göra sockerbelastning imorgon :)
Annars mår jag oförskämt bra förutom lite känningar av foglossning på morgonen.
Var hos barnmorskan i tisdags och hon kunde känna att bebis ligger med huvudet neråt men fortfarande rörlig.
Hur mår ni andra? :)
kul med lite liv igen i tråden :)
här rullar det också På!
har fått järndropp och är såå mycket piggare! skönt det! Även fått graviditsdiabetes så har varit på ett par tul och får både måltidsinsulin och långtidsinsuli.
har precis gått på semester för att sen komma tillbaka först till nästa höst om allt går som de ska! märklig känsla :)
mycket sammandragningar och förverkar! bebis är ruckbar Men ligger med huvudet ner och väldigt lågt!
känns tveksamt att bebis stannar till vecka 40 men vi får väll se..
kul med lite liv igen i tråden :)
här rullar det också På!
har fått järndropp och är såå mycket piggare! skönt det! Även fått graviditsdiabetes så har varit på ett par tul och får både måltidsinsulin och långtidsinsuli.
har precis gått på semester för att sen komma tillbaka först till nästa höst om allt går som de ska! märklig känsla :)
mycket sammandragningar och förverkar! bebis är ruckbar Men ligger med huvudet ner och väldigt lågt!
känns tveksamt att bebis stannar till vecka 40 men vi får väll se..
Ja de är lite Drygt samtidigt skönt att de håller koll på oss
Tredje barnet för mig, har en 3 och 6 åring sen innan är Igångsatt med ettan då kroppen inte var med alls. onda sammandragningar (Hemsk mensvärk jag ?vaggade? mig igenom) på nätterna!
tvåan kom igång naturligt 38+0 väldigt enkelt och smidig så hoppas på en sån igen :)
har som mensvärk på kvällar och nätter, tänk lite sendrags känsla längst ner i magen nu de flesta nätter så hi får se!
spännande med första barnet :) vi ni var de blir?
Ja de är lite Drygt samtidigt skönt att de håller koll på oss
Tredje barnet för mig, har en 3 och 6 åring sen innan är Igångsatt med ettan då kroppen inte var med alls. onda sammandragningar (Hemsk mensvärk jag ?vaggade? mig igenom) på nätterna!
tvåan kom igång naturligt 38+0 väldigt enkelt och smidig så hoppas på en sån igen :)
har som mensvärk på kvällar och nätter, tänk lite sendrags känsla längst ner i magen nu de flesta nätter så hi får se!
spännande med första barnet :) vi ni var de blir?
Preggo2022 vi har samma bf!
Jag mår hyfsat,lite foglossning och väldigt trött, men så tacksam att slippa illamående och huvudvärk från i våras...
Ja nu är det ju sluttampen, men 7 veckor kvar känns sååå långt!! Och känner mig gigantiskt stor, kul med rejäl gravidkula, men tungt...
hej allihopa! Längesen! Vecka 34+3 idag. magen har växt massa sista dagarna känns det som och jag börjar få svårt att gå. Gymmar och cyklar en del fortfarande men just att gå är jobbigt som fan. Första barnet blev jag igångsatt 16 dagar efter bf så ber till högre makter att det ska sättas igång av sig självt denna gång. Men känns som att det kan bli samma scenario ?. Bf 16/9 och jobbar min sista dag 9/9 tänker jag. Hur länge jobbar ni andra innan bf?
hej allihopa! Längesen! Vecka 34+3 idag. magen har växt massa sista dagarna känns det som och jag börjar få svårt att gå. Gymmar och cyklar en del fortfarande men just att gå är jobbigt som fan. Första barnet blev jag igångsatt 16 dagar efter bf så ber till högre makter att det ska sättas igång av sig självt denna gång. Men känns som att det kan bli samma scenario ?. Bf 16/9 och jobbar min sista dag 9/9 tänker jag. Hur länge jobbar ni andra innan bf?