Diagnos och otrohet
Snälla ts dumpa henne. Hon är ju totalt trasig som människa! Och att vara otrogen beror inte på diagnoser utan på att hon har dålig självkontroll.
Snälla ts dumpa henne. Hon är ju totalt trasig som människa! Och att vara otrogen beror inte på diagnoser utan på att hon har dålig självkontroll.
Tack för dessa kommentarer. Jag vet att jag låter medberoende, men är också rätt medveten om hur jag förhåller mig till detta och är beredd på att jag kan behöva lämna för min egen skull. Jag har varit väldigt tydlig med vad som måste göras efter denna senaste incident och hon påstår sig vilja få behandling och att detta var droppen. Det finns en risk att hon manipulerar mig och säger det jag vill höra vilket jag tar i åtanke, men efter en lång fundering så känns det inte troligt. Jag tror detta var botten helt enkelt att förlora mig.
Däremot tar psykiatrin för lång tid och det är minst ett halvår fram i tiden. Borderline utredning hade varit högst nödvändigt men jag är osäker på hur man går tillväga om man befinner sig på västkusten med så få privata aktörer. Måste väl finnas någonstans man kan vända sig och få olika behandlingar?