Psykar mamma mig?
Din mamma är dum i huvet. Har hon alltid favoriserat din syster eller kom det nu i somras med bebisarna? Vad säger din pappa, märker han inte hur hon agerar?
Din mamma är dum i huvet. Har hon alltid favoriserat din syster eller kom det nu i somras med bebisarna? Vad säger din pappa, märker han inte hur hon agerar?
Ja mamma har alltid haft mer känsla för min syster, hon var sjuk som barn och ägnade därför väldigt mycket tid till henne.
Även som vuxen har hon alltid försatt sig i problem, med fel killar och skulder som mina föräldrar löst åt henne. Jag flyttade hemifrån direkt efter studenten och levde mitt liv. Vi har aldrig riktigt klickat med vår personkemi.
Jag har tidigare pratat med henne om att inte vara orättvis som farmor/mormor framför barnen, då sa jag öppet att jag bryr mig inte om att du har olika känslor för dem men visa det inte för dem. Då fick jag till svar att systerns mellanson kommer hon alltid ha extra känsla för, han är så speciell och fantastiskt som dom andra inte är.. Han har vart mycket hos henne och hon bryr sig inte vad vi andra tycker. Det visade hon när han fyllde år och hon köpte nytt ps4 till honom medan min äldsta 12 åring fick 200 kr. Hon säger själv att hon känner mer för min systers barn för dom har haft bättre kontakt, och jag påtala att vi försökt bjuda med dem på aktiviteter men då vill ni aldrig. Och när vi är på besök är hon trött eller upptagen. Jag får väl helt enkelt leva med att det är såhär.