Inlägg från: Anonym (3) |Visa alla inlägg
  • Anonym (3)

Måste man amma där andra ska äta?

Är du man eller kvinna ts?

Är du heterosexuell man finns det väl verkligen värre saker än ett halvnaket bröst att irritera sig över?

Är du kvinna så är du nog ung eller avundsjuk på de som fått barn.

Jag är kvinna utan barn och jag bryr mej verkligen inte ifall bebisar behöver äta eller ej. Finns så mycket annat att störa sig på på riktigt..

• Anonym (3)
    Anonym (123) skrev 2021-12-06 12:01:25 följande:

Det är inte heller de bara pattarna som ska flashas, man ska se överskottsmjölk och kräks också. 

Givetvis ska vi tåla det. (Eller inte)

Vem som helst kan drabbas av matförgiftning eller maginfluensa och lägga en kraftfull spya var som helst! Ju oftare man äter ute desto större chans att spyan kommer på offentligt matställe

Lite babykräk kommer inte med samma fulla kraft som det gör hos vuxna. Vad jag sett utav babykräk iaf..
  • Anonym (3)
    Anonym (this) skrev 2021-12-06 12:20:30 följande:

Lite trist(och småäcklig attityd) där du anser att män inte ska få känna sig obekväma över att vissa kvinnor inte kan skyla sig.

Sen är det rejält utdaterat(och löjligt) att använda sig av ursäkten att folk är avundsjuka för att du inte kan hantera kritik.

Bara en egoistisk mamma tror att alla är avundsjuka på hennes bebis, newsflash bebisar föds varje dag och är inte en bedrift utan en produkt av att du och din man har knullat.

Du glömde visst läsa det mesta av mitt inlägg.

Jag har inte egna barn och kommer inte skaffa.

Trots det inser jag att barn behöver äta och att det finns värre saker att störa sig på...
  • Anonym (3)
    Anonym (Nejtack) skrev 2023-02-23 18:06:34 följande:

Håller med dig TS amma kan man göra hemma i stället 

Så alla som fått barn och ammar vilket jag antar att majoriteten utan medicinska problem gör, ska sitta hemma i 6 mån till 2 år?

Är du möjligen islamist?

Hur hittade du denna gamla tråd förresten? Vad sökte du på?
Svar på tråden Måste man amma där andra ska äta?