Inlägg från: Anonym (.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (.)

Måste man amma där andra ska äta?

Jag tycker att det är fredag idag fast det känns som söndag ändå säger viktigpettrar att det är lördag.

Alla har självklar rätt att äta, även små barn.

• Anonym (.)
    Anonym (nejtillbröstöverallt) skrev 2021-12-04 19:49:03 följande:
    Det har dom. Men jag borde faktiskt också rätt att äta utan att nån slänger upp sina tuttar på bordet
    De hamnade rakt i ditt ansikte?
    Jag är imponerad av du inte blev haffad av polisen för din närgångna och gränsöverskridande beteende.
  • Anonym (.)
    Anonym (nejtillbröstöverallt) skrev 2021-12-04 19:51:29 följande:
    Fast jag kan äta min mat utan att av mig kläderna
    Du ser ingen skillnad mellan dig och en liten bebis? Inte ens en pytteliten skillnad? Förvånad
  • Anonym (.)
    Anonym (Nyans) skrev 2021-12-04 20:05:00 följande:
    Tycker det saknas sans i såna här trådar. Bebisen ska få äta när den behöver - självklart. Har dock ammat tre bebisar offentligt och alltid lyckats med konststycket(?) att inte slänga upp hela bröstet. Så svårt är det inte!

Boob amningstoppar (eller ett linne under en annan tröja) gör så att man inte behöver ta ut mycket mer än bröstvårtan, som sedan döljs av bebisens huvud. Känns som man har behov av att provocera om man demonstrativt måste visa hela bröstet och magen, som att man bara längtar efter att få rätten att hysteriskt skrika "vadå menar du att min bebis inte ska få ÄÄÄÄÄÄÄTAAAA wah wah"!
    Notera vilken veckodag det är. Det är därför det inte finns sans.
  • Anonym (.)
    Anonym (Hade hon?) skrev 2021-12-04 20:36:32 följande:
    Jag håller med dig, om en kille tog fram kuken för att få en avsugning på tåget skulle det inte vara okej men att ta fram tuttarna överallt är okej.
    Hur många barn ammar du med din kuk?

• Anonym (.)
    Anonym (Hade hon?) skrev 2021-12-04 20:33:45 följande:
    Hade hon större tuttar än vad du har?
    Du verkar vara väldigt ensam. Jag tycker ärligt synd om dig.
Svar på tråden Måste man amma där andra ska äta?