Inlägg från: Anonym (K) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K)

Amfetamin vid BIM

Jag är i vecka 30 nu och jag tog det en gång lite mer än en vecka efter jag blev gravid , visste ju inte att jag var gravid såklart.

Min menscykel hade strulat efter ett tidigt missfall innan så jag vet inte när jag skulle haft mens men nu vet jag ju efter ultraljuden ganska exakt när jag blev gravid.

Jag har oroat mig ganska mycket också men allt har sett jättebra ut på UL iallafall..

Vet inte om det lugnar dig lite kanske?

Kram och lycka till!

• Anonym (K)

Hade förresten en kollega för flera år sen också som tog det även när hon visste att hon var gravid .. kom in en gång och såg henne ta det och hon sa att det bara är nån gång i veckan så det är ingen fara .. hon var kanske i 5:e månaden eller nått då. Absolut inte ok när man vet om att man är gravid såklart tycker jag men hennes barn är friskt iallafall.

Jag har haft ångest för att jag tog det innan jag visste och pappan har varit lite arg på mig också (men hade verkligen ingen aning om att jag var gravid).. men som sagt så har ju allt sett bra ut på UL så jag tror inte det har skadat (även om man inte kan se allt såklart) och det är nog samma för dig. Det är ju jättemånga som dricker och många som tar läkemedel man inte ska ta t.ex innan dom vet att dom är gravida.

Svar på tråden Amfetamin vid BIM