Ruvare November/December 2021
Fler än jag som ruvar?
Jag är på ruvardag 3 efter en FET, en 5 dagars blastocyst i måndags 22/11.
Vad har ni för testdag?
Min testdag är 10/12, känns så galet långt bort.
Kan man testa tidigare?
Fler än jag som ruvar?
Jag är på ruvardag 3 efter en FET, en 5 dagars blastocyst i måndags 22/11.
Vad har ni för testdag?
Min testdag är 10/12, känns så galet långt bort.
Kan man testa tidigare?
Hej alla ruvare där ute! Det är väl ett gäng av oss som ska testa denna vecka. Spännande dagar nu då. Här händer ingenting just nu. Försöker få dagarna att gå så snabbt det går. Men nä, snigelfart ju :). Hur mår ni andra? Lyckas ni koppla bort ruvningen och fokusera på annat?
Min testdag är nu på fredag, men jag började blöda ordentligt idag och fick klassisk mensvärk. Tog ett test idag och det var också negativt så är hundra på att det är kört. Så vi får börja om nästa år då alla embryon dog under odling.
Hoppas ni andra lyckas bättre, håller tummarna för er! :)
Nä, va tusan då :(. Tycker ändå att det är mer vanligt att folk inte får till frysen, om det är till någon hjälp, säkert inte. Men tråkigt att höra. Beroende på hur mycket man blöder så brukar kliniken annars vilja att man testar på testdagen ändå. Men du känner ju din egen kropp bäst. När det hände mig så gjorde jag fick inte det, jag blödde så otroligt mycket. Ta hand om dig! Kram
3 dagar till mens och jag kunde inte hålla mig utan köpte ett testa tidigt test! Den bör ju kunna plocka upp ganska tydligt redan nu, men det är kritvitt. Kommer testa igen när mensen kommer, men har redan sörjt och gått vidare mentalt. Så trött, så uppgiven.
3 dagar till mens och jag kunde inte hålla mig utan köpte ett testa tidigt test! Den bör ju kunna plocka upp ganska tydligt redan nu, men det är kritvitt. Kommer testa igen när mensen kommer, men har redan sörjt och gått vidare mentalt. Så trött, så uppgiven.
Har liksom så konstiga hugg i livmodern, nojad att om det skulle visa sig vara något trots allt att det sitter fel. Eller så är det något annat, who knows. Biverkningar av alla behandlingar haha.
Tråkigt att du känner så, har du hunnit testa något eller är det magkänslan? Hoppas att du har fel och visar sig vara något
Har liksom så konstiga hugg i livmodern, nojad att om det skulle visa sig vara något trots allt att det sitter fel. Eller så är det något annat, who knows. Biverkningar av alla behandlingar haha.
Tråkigt att du känner så, har du hunnit testa något eller är det magkänslan? Hoppas att du har fel och visar sig vara något