Anonym (Back) skrev 2021-11-18 06:39:16 följande:
Du fantiserar ihop en faslig massa saker och påstår att det skulle vara min åsikter eller vad jag förutsätter. Och sen anklagar du mig för att blanda in mina känslor. Ironin i det är obetalbar.
Men okej, vi bortser från det.
TS och svägerskan har en historia av att inte komma överens. Nu blandar sig TS in i en arvstvist med samma svägerska som part. En arvstvist som hon inte har något att göra med mer än att hon råkar vara gift med en av parterna. Tror du att det A: underlättar eller B: gör det hela mer infekterat?
Och man behöver inte göra något fel enligt lagen för att stöka till det för parterna i ärendet. Det fattar säkert du också.
Jag fantiserar inte ihop ett skit. Du är helt uppenbart emot TS inblandning. Lustigt att du anklagar mig för det du själv gör, projicering kallas det. Obetalbar ironi är snarare att du "bortsåg" från detta
efter att du skrivit en lång harang om det
Återigen, att "hon inte har något att göra med" detta är bara ditt knepiga påhitt. Just det faktum att hon är gift med (inte "råkar vara", man "råkar" inte ingå äktenskap) en av parterna, och att
båda parterna gett sitt samtycke till TS inblandning gör att TS varken begår något moraliskt eller lagligt fel, hon är endast närvarande i stöttande kapacitet. Något de flesta verkar förstå här, med undantag av de som har svårt att greppa konceptet äktenskap. Att hennes inblandning gör det hela mer infekterat är också påhitt från din sida.