Måste han verkligen få veta?
Ja jag spelar alltid in.
Ja jag spelar alltid in.
Absolut. Hoppas det är till fördel..
Som jag skrev tidigare så har äldsta barnen varit hemma m sjukdom.
Nu är det dags fär de små såklart med snorig näsa och feber. Den äldsta av dem kräktes inatt och sover ännu..
Jag smsade detta och då får jag tillbaka att vi ska avvakta till i morgon. Men jag svarade då att det blir efter bestämt schema.
Sedan får jag tillbaka att jag gör såhär efter gårdagen på affären och ser han att bilen är borta nu när det är lov... osv
Jag svarade inte på detta..
Att de inte får vara sjuka i lugn och ro ens!!
Å där kom samtalet från soc.
Han h0ller på att ringa dem och härja över att jag inte kan sköta barnen med kläder skor osv. Att jag brister i föräldraskapet osv.
Han hör av sig ofta till dem med sms och samtal m.m
Jag får känslan att den soc.sekreteraren tar hans parti.
Jag sa att jag ogillar att han är här och håller koll på vad jag gör med barnen.. men hon verkar inte tycka att det var något konstigt då vi måste ha någon form av kommunikation/samarbete när vi har barn.. Ja men jag vill liksom inte ha med honom att göra på det viset..
Sedan hade han tagit upp det här m vagnen såklart.. Jag sa att när jag ville ha tillbaka den så fick jag den inte.. Nu vill jag inte hämta den ensam.. och yan har lämnat den ute i snöstorm så den är säkerligen förstörd.
Sedan så tog hon upp kostnaden m hans umgänge att nu när jsg hade underhåll så kunde jag betala blöjor osv..
Jag sa då att det spelar ingen roll om jag skickar med eller inte så blir det inte bra..
Karusellen tar aldrig slut..
Absolut! Ingen tvekan liksom.
Ja jag vet ju inte hur han gör idag men man funderar ju när han ska tjafsa vid dörren varje gång..
Soc verkade tycka att det var fullt normalt att han höll koll på oss.. Ja ni har ju ändå barn ihop då ska man kunna samarbeta & kommunicera..
Jag tänkte på det först men sedan kom jag på att det kanske inte är så bra att skicka dem då de registreras över mailen och det syns om man begär ut anteckningar. Tror jag!