• molly50

Måste han verkligen få veta?

Anonym (Hannah) skrev 2023-02-08 17:27:47 följande:

Ja precis, så tänker jag med! 

Min dotter sa förut att hon sett honom lyfta de små barnen i armarna ute och jag har noterat märken på dem.

Men jag har tänkt att de är barn och leker och härjar, klättrar osv. Leker med kompisar på dagis osv osv.. 

Men nu vet man.. Jag ska självklart ta upp det också. Jag har nog fotat barnet vid något tillfälle så jag ska gå igenom alla tusen bilder. 

Självklart ångrar man att man inte anmält på en gång efter man misstänk utan "försökte" hitta ursäkter.. Usch.. och jag har trott att man måste ha bevis för att anmäla men polisen sa att jag inte behövde tänka på det utan skulle ringa för minsta lilla när det gäller barnen. 

Man blir mörkrädd över hur hjärntvättad och manipulerad man har blivit. 

Så nu har jag hällt bensin på brasan efter denna anmälan. Men ger man sig på oskyldiga barn så har man gått för långt! 

Jättebra att du tar tag i dte här och kämpar på.
    Ja,små blåmärken och småsår på barn tar man kanske inte så mycket notis om då de kan leka och hörja osv som du skriver.
    Men jag håller med om att du ska fortsätta anmäla när du ser eller märker något.
    Håller alla tummar och tår här för att det ska gå bra för dig och barnen. 
  • molly50
    Anonym (Maria) skrev 2023-02-14 19:45:42 följande:
    Nej, man kan inte ta för givet att det är så självklart. Han kanske har blivit bitter på sitt ex nu efter alla anmälningar och strider i rätten tänkte jag.
    Men har du läst vad TS har skrivit om hans beteende?
    Det finns ju en anledning till att det har blivit anmälningar och strider i rätten. 
  • molly50
    Anonym (Maria) skrev 2023-02-14 20:06:09 följande:
    Det vet jag väl, men jag undrar om de skälen gör TS mer populär i mannens ögon? Jag tänkte ju att han kanske inte ens skulle ta tillbaka henne, eventuellt, men jag vet inte?
    Varför skulle TS bli mer populär i hans ögon om han blir anmäld?
    Och även om han skulle vilja ha tillbaka TS så tror jag knappast att TS vill ha honom tillbaka. 
  • molly50
    Anonym (Maria) skrev 2023-02-14 20:32:11 följande:
    Va, jag har aldrig menat på någonting sådant? Varför tar du upp varför anmälningarna är gjorda var min poäng. Jag tror knappast det gör någon skillnad för honom???
    Det var du som frågad eom anmälningarna skulle göra TS mer populär hos TS.
    Om du menade något annat så får du kanske förtydliga dig?
  • molly50
    molly50 skrev 2023-02-14 22:10:15 följande:
    Det var du som frågad eom anmälningarna skulle göra TS mer populär hos TS.
    Om du menade något annat så får du kanske förtydliga dig?
    *Skulle göra TS mer populär hos honom,ska det stå. 
  • molly50
    Anonym (Maria) skrev 2023-02-14 22:22:43 följande:
    Nej, det frågade jag inte alls!
    Så detta har du inte skrivit,menar du?
    Anonym (Maria) skrev 2023-02-14 18:38:17 följande:
    Tror du att det skulle kunna bli skillnad om du gick tillbaka till honom? (Om han skulle ta dig tillbaka)
    Anonym (Maria) skrev 2023-02-14 20:06:09 följande:
    Det vet jag väl, men jag undrar om de skälen gör TS mer populär i mannens ögon? Jag tänkte ju att han kanske inte ens skulle ta tillbaka henne, eventuellt, men jag vet inte?
    Om vi är flera som har misstolkat dig så kanske du behöver förtydliga vad du menar?

• molly50
    Anonym (Maria) skrev 2023-02-15 09:55:51 följande:
    Och där står inte alls vad du påstod att jag frågade!
    Vad menar du att det står då?
    Du kanske ska förklara vad du menar?
  • molly50
    Anonym (Hannah) skrev 2023-02-15 15:24:16 följande:

En sak har jag lärt mig under resans gång det är att ignorera icke relevanta saker..

Jösses vad detta spårade ur! 

Ett X är just ett X av en anledning.

Hur går det för dig med allt?
  • molly50
    Anonym (Hannah) skrev 2023-02-15 18:37:27 följande:

Just nu är jag nog i en svacka.

Man har skyldighet att skydda sina barn men när man väl får energi till att hitta ett annat boende så är det tungrott! 

Jag har ingen möjlighet att stå för dubbla hyror och det är sista minuten lägenheter man har chans till..
    Verkar så svårt allting..

Men jag får ladda om helt enkelt.. 
     Tack som frågar <3

Du verkar så stark så jag är övertygad om att du klarar att kämpa på.
    Men jag förstår att det känns tungrott med allt just nu. <3
  • molly50
    Anonym (Hannah) skrev 2023-02-16 12:47:44 följande:
    Men både han och jag spelade in.  

Han skulle minsann spela in för sin egen säkerhet! 

Jag lyssnade till gamla inspelningar för 1 år sedan från fam.rätt.. EXAKT samma togs upp då! Det är som repeat! 
    Han tog upp igen om sin pappa och stroken pga allt tjafs.. 
    Nästan ett år på datum! 

Och jag får ju så mkt i inkomst när jag har barnen! Å han var ju tvungen att betala för dem.. 
    Men om han upprepar samma saker hela tiden så lär han ju inte komma någonstans med det. 
Svar på tråden Måste han verkligen få veta?