Inlägg från: Anonym (Hannah) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hannah)

Måste han verkligen få veta?

Anonym (K) skrev 2022-02-23 19:18:30 följande:
    Spelade du in det samtalet?

Om han slänger vagnen är det nog egenmäktigt förfarande. 
    Det gör jag alltid. 

Ja det är väl olovligt förfogande till och med tror jag.
  • Anonym (Hannah)

Vet faktiskt inte.

Anonym (...) skrev 2022-02-23 19:27:53 följande:

Varför vill han plötsligt inte ha din vagn? Är det för att ha en ursäkt att kräva din nya vid överlämning?

• Anonym (Hannah)

Ja jag spelar alltid in. 

molly50 skrev 2022-02-23 19:44:43 följande:
    Har du spelat in samtalet där han stod med barnet i famnen och skrek på dig?
    Det är något du skulle kunna använda emot honom i en anmälan.
  • Anonym (Hannah)

Absolut. Hoppas det är till fördel..

molly50 skrev 2022-02-23 20:27:40 följande:
    Det är bra.
  • Anonym (Hannah)

Tack <3 

molly50 skrev 2022-02-23 20:39:31 följande:
    Ja,det får vi hoppas. Håller tummarna för det. 
  • Anonym (Hannah)

Måste bara få passa på att skriva och tacka Er Alla som följt mig och gett mig råd efter vägen. Det har stöttat mig otroligt mycket och gett mig ork att fortsätta stå på mig! 
    Tack för alla tips och olika synvinklar för att kunna orka! 

Man får inget för att vara för snäll som jag har varit och är (mot fel personer tyvärr). Man blir utnyttjad och får skit för det. Man mår skit av det. 

Nu har jag börjart tänka mer på hemmet och vill göra det mysigt och hemtrevligt, jag får också annat att tänka på. Barnen blir glada när de kommer hem och ser att det är fint, bara en ny hallmatta gjorde 2 åringens dag Han tjoade glatt och sprang runt på den som aldrig förr! De små benen liknade trumpinnar! 

De äldre barnen vågar spela ut sin "trots" som de tidigare inte vågat. På både gott och ont.. De har tidigare tassat runt på tå och varit rädda för hans reaktioner. Det är en helt annan harmoni/atmosfär här nu.

Detta ger mig ork! Att se mina barn trygga och glada!

• Anonym (Hannah)

Idag frågade han om barnet var friskt.. Eeh? Va?

Ja för hans föräldrar hade sett mig gå själv från dagis igår.. 

Jag svarade inte på detta.. 

Vad, Vem och Om jag har någon i min lght som ser efter barnen ska de ge blanka fan i! Jag lever MITT liv! 
    Och självklart lämnar jag INTE så små barn ensamma.. 

• Anonym (Hannah)

Ja vilket liv de har! Tragiskt! 
    Ja de spär ju alltid på lite extra och de är experter på att trigga igång varandra..

Tack detsamma till Dig!

Anonym (Camilla) skrev 2022-02-25 10:46:13 följande:

Bra du inte svarar. Ignorera. Du hör ju hur vridet allt är. Hans föräldrar ser dig går från dagis. Drar egna slutsatser, kontaktar grabben och skvallrar. Sedan frontar han dig. Dysfunktionella människor. 

Ha nu en riktigt trevlig helg! 

• Anonym (Hannah)

Nästa hållhake är att barnet har vantar kvar där och jag ska hämta den. Och vagnen. Barnet MÅSTE ju ha vantar och kan inte vara utan dem!... 
    Är ju liksom inte de enda vantar de har om han trodde det.

Jag svarade inte på detta..

Nu tar jag helg!

• Anonym (Hannah)

Idag var jag till affären m barnen då kom han efter.. Jag kände att jag handlar mitt.. Men då kommer han fram och börjar prata m barnen..De tror ju då såklart att de ska till honom och när han sedan går så tror de små att han bara "gömmer" sig. 
    Sedan hör de honom igen i kassan och jag tror ju han är påväg att gå ut men vänder då och kommer tillbaka in för att säga hej då åt dem osv!.. Den äldsta blir såklart förvirrad och ledsen.. Pappan får då svårt att gå för han vill trösta honom.. Jag säger då att det blir bara värre och att han bara ska "gå"... 
    Han tar då illa upp för detta och nästintill startar en diskussion i kassakön..

Jag kom för mig att få upp inspelningen men har inte lyssnat igenom den än.. 

Jag får planera mina inköp i grannbyns affär tror jag..

Svar på tråden Måste han verkligen få veta?