Måste han verkligen få veta?
Föreslå och få acceptans för fasta tider.
Sen går du aldrig med på byten.
Så fort du ger honom en lite öppning kommer han utnyttja den för att stöka med dig.
Föreslå och få acceptans för fasta tider.
Sen går du aldrig med på byten.
Så fort du ger honom en lite öppning kommer han utnyttja den för att stöka med dig.
"Nu har han hållt på å ändra tiden 2-3 gånger redan.."
Så inga ändringar har skett?
Jahapp och där kom smset om att jag INTE INFORMERAT honom om barnes form så nu hade han blivit sjuk och jag skulle hålla dem hemma i morgon på hans umgänge!
Men jag då? Vem tog barnen när jag var sjuk häromdagen?
Jag kånner att det är hans umgängesdag då dår han lösa det! Jag skulle verkligen behöva vila efter denna vecka med kräkor och skit..
Samtidogt vill jag inte ha tillbaka skiten..
Jag blir bara matt...
Eftersom han blev smittad av magsjukan nu så vill han att jag håller barnen hemma till de är helt "friska"
Jaha.. Hur ska man tänka där.. Det ÄR sjukdomstider nu på fsk och jag kan knappast förutspå när tex magsjuka tänker slå till. Den kommer precis närsomhelst! Samma med feber osv..
Han sa även sist på mötet att han kan ta barnen vid "lite" sjukdom..
Nu är det ju liksom så att det hör till föräldrarollen att barn blir sjuka!
Ska jag ha dem hemma 1vecka, månad? Till sommaren?..
Försökte få råd av fam.rätten i detta men hon ville ju inte lägga sig i vad som händer mellan oss..
Jag skulle kunna hålla dem hemma för all framtid om jag fick välja.. Då slipper vi bråket vid dörren iaf.
Men jag måste "bjuda" till för att det inte ska se dumt ut vid kommande tvist känner jag..
Men samtidigt undvika att ha onödig kontakt/diskussion med honom. Det hade varit bra att kunna ta detta med familjerätten så hon kunde medla..