Måste han verkligen få veta?
Spelar kanske ingen roll om du flyttar, han kommer väl ändå veta var ni bor? Hade kanske varit smidigt att bo väldigt högt upp i ett hus så han inte kan se in eller kasta saker...
Av ren nyfikenhet, vad skrev hans föräldrar?
Alltså det är bara så underbart att bli uppdaterad och följa din kamp. Verkligen. Jag hoppas att många kvinnor läser detta och får inspiration och mod.
De ville ha tillbaka pengar som de har lagt ut på en bilreparation jag gjorde för ett år sedan. En reparation som jag sa nej till eftersom jag inte skulle ha råd att ha bilen kvar. De skulle ändå promt betala osv och sen så var det gjort. Bilen återtogs av lånefirman eftersom jag inte kunde betala lånet. Vi levde enbart på min sjukpenning...
De lovade då att de inte ville ha tillbaka pengarna alternativt sätta in dem åt barnen framöver.
Nu vill de ha tillbaka dem och det var de som det förra meddelandet handlade om. Det där med att om jag inte svarade så skulle jag få besök.. Det borde vem som helst fatta tydligen..
Får de inge svar så skulle de ta hjälp av fogden.
Men det bekommer mig inte..
Så nu sitter jag här och småler sådär lite mysigt i soffan..
När han lämnade tillbaka de små så var han sådär obehagligt tyst igen..
Så jag fick hjälp och hiva ut hans soffor. Han hade ju sagt tidigare att han ville ha sina saker just idag...
Så sagt och gjort så åkte de ut i snön.
Jag hälsade att de var klara för hämtning.
Men såklart så vart ju det också fel!! Så nu skulle han ringa soc, fam.rätt och hela baletten... Han var ju tvungen att följa efter mig och det var ju en lögn från mig att han ville ha sofforna idag..
Men han sa ju sina saker..
Så hur man än gör blir det fel..
Och det var just idag som jag fick hjälp att få ut dem så då fick det ju bli så..
Så nu känner jag mig ganska nöjd faktiskt.