Inlägg från: Anonym (Emmis1118) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Emmis1118)

Missfall?

Jag hade min senaste mens den 9 oktober i 6 dagar. Tog sedan ett positivt ägglossningstest den 22 oktober och blev jätteglad att vi prickat in helt rätt.

Veckan innan den 22 oktober, var jag så fruktansvärt trött och höll på att kräkas i papperskorgen på jobbet och verkligen tänkte att men va sjutton är det som händer.

Den 25 oktober när jag kommer hem från jobbet har jag i två-tre dagar haft så ont i mina äggstockar känt mig öm och funderat så jag tar ett graviditetstest som blir positivt , jag förstår ingenting och får jordens chock. Tar samm dag ett digitalt graviditetstest som säger gravid 2-3 veckor.

Jag började den 9 november alltså i förrgår få bruna flytningar som senare blev bruna mer rikliga flytningar och sedan blod.

Var bokad för tidigt ultraljud igår den 10 november

Och läkaren som gjorde det sa bara att ja veckotesten litar vi inte ett dugg på , för jag sa att jag verkligen inte får ihop veckorna. Och när han senare gjorde ultraljudet så sa han ja du ser själv att det finns inget här. Du är inte gravid , det måste varit ett väldigt tidigt missfall en kemisk graviditet i vecka 4-5.

Kan någon förklara för mig vad det är som kan ha hänt mig? För jag förstår inte alls. Känner mig bara så otroligt dum och dåligt behandlad.

• Svar på tråden Missfall?
  • Anonym (Emmis1118)

Visst är det väl märkligt allting , jag fattar ingenting. Allra helst med testet som säger 2-3 veckor när jag tog det vid ägglossning. Gud va skönt det är att någon mer än mig tycker det är riktigt kasst för det kändes verkligen så fruktansvärt dåligt igår. Grät ögonen ur mig när jg gick därifrån.

Men fy stackars dig , jag förstår inte varför dom jobbar med sånt här om dom inte klarar av det allra viktigaste som är bemötandet. Bara det räcker långt liksom.

Svar på tråden Missfall?