Skulle du vilja testa en trekant
Skulle du vilja ha en trekant snart eller inte? Trekanten kan bestå av olika konstellationer MMM, FFF, FFM, MMF där du väljer.
Skulle du vilja ha en trekant snart eller inte? Trekanten kan bestå av olika konstellationer MMM, FFF, FFM, MMF där du väljer.
Kvinna, ja tack mmf. Aldrig testat men alltid velat. Är 38 år nu o gift så lär väl aldrig hända...
Absolut inte. Alla vuxna får göra som de vill såklart, men jag äcklas av tanken på att ha med en annan man, och om min fru skulle vilja ha med en annan kvinna (i sig inte helt otänkbart, men förvånande) skulle jag nog ändå tycka att det inte riktigt var min grej. Så, lär inte hända.
Ja, utan tvekan. Jag vet inte riktigt hur . . .men jag vet vem.
Jag har haft 3 kant 2 olika gånger och varje gång har det varit mmf och har älskat det, Tjejen får njuta extra mycket om killarna gör rätt så Att säga
Jag och min man har provat med en kvinna extra 1gång och vi gör gärna om det, helt underbart att få tillfredsställa en annan kvinna tillsammans med min man, vi har provat med ett par med men det var inte riktigt vår grej tyvärr
Jag har upplevt trekant några gånger med ordentliga "helt vanliga" par. MFM. Helt ljuvligt skönt.
Absolut
Hade faktiskt det i påskhelgen, MFM. Min partner amt en gemensam vän. Skulle gärna testa 2 tjejer 1 kille också.
Hade faktiskt det i påskhelgen, MFM. Min partner amt en gemensam vän. Skulle gärna testa 2 tjejer 1 kille också.
Det hade varit trevligt. Gärna med en man och en kvinna för då får jag det bästa av två världar.
Det hade varit trevligt. Gärna med en man och en kvinna för då får jag det bästa av två världar. //
Män som fantiserar om mmf med ett par kan diskutera detta privat med mig.
Jag hade kunnat tänka mig det fast ffm då, det hade varit hett.
Min fru och jag söker efter en extra tjej, vi har helt underbart sexliv men vill krydda det lite till emellanåt.
Jag har tillåtelse att även träffa någon tjej på tu mans hand, jag kan tänka mig det några gånger för att sedan få med henne i sänghalmen med oss.
Min tredje trea blir till helgen. MMF äntligen. Fast det blir MMFF eftersom det är ett par som bjuder in mig och en man. Ska bli spännande att uppleva två män.