• Anonym (3some)

Skulle du vilja testa en trekant

Skulle du vilja ha en trekant snart eller inte? Trekanten kan bestå av olika konstellationer MMM, FFF, FFM, MMF där du väljer.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du vilja testa en trekant
  • Anonym (Tillfälligt)

Har en dröm om att ha en middag med min fru och hennas kompis.
    göra bra mad, och att vi därefter har en trekant.
    vågar inte att ta nästa steg. Inte för min frus kompis, hon klar. Men min fru 

• Anonym (Jn)
    Anonym (Tillfälligt) skrev 2022-04-01 16:13:21 följande:

Har en dröm om att ha en middag med min fru och hennas kompis.
    göra bra mad, och att vi därefter har en trekant.
    vågar inte att ta nästa steg. Inte för min frus kompis, hon klar. Men min fru 

Låter som en underbar dröm . Har samma dröm som ja vill ha irl . Vill ta detta vidare men hur Tungan ute
  • Fabian1965

I min fantasi vill jag vara med i en trekant bestående av MMF.
    Jag är bi och vill gärna ha sex med bägge könen.

Men eftersom jag är trogen min hustru k det aldrig hända.

• Anonym (3some)
    Fabian1965 skrev 2022-04-01 17:56:50 följande:

I min fantasi vill jag vara med i en trekant bestående av MMF.
    Jag är bi och vill gärna ha sex med bägge könen.

Men eftersom jag är trogen min hustru k det aldrig hända.

Varför inte? Har ni pratat om det? Hon kanske vill ha trekant och hon vill säkert se dig njuta med, det är inget ovanligt bland par. Om du skulle börja med trekant med två killar och henne kanske det blir mer naturligt att du vid nästa trekant suger av mannen eller kanske bara runkar honom. Gillar hon det kanske hon kan tänka sig att du även blir påsatt samtidigt som du slickar henne. Möjligheterna är och blir oändliga! 
  • Anonym (3some)

Ett tillägg - du är inte otrogen om hon är med på det! Att gå bakom ryggen på någon är att vara otrogen, inte att ha sex med någon annan. 

• Pumpkin90

Min man och jag vill ha en extra kille en gång och en annan tjej en annan gång. Vi båda vill se den andra ha sex med någon av samma kön. Vi är vana swingers men har inte provat det här ännu. Det kommer ske i sommar! 

• Anonym (Jn)
    Pumpkin90 skrev 2022-04-01 21:17:52 följande:

Min man och jag vill ha en extra kille en gång och en annan tjej en annan gång. Vi båda vill se den andra ha sex med någon av samma kön. Vi är vana swingers men har inte provat det här ännu. Det kommer ske i sommar! 

Har ni hittat några kanditater ? ;)
  • Pumpkin90
    Anonym (Jn) skrev 2022-04-01 21:22:23 följande:
    Har ni hittat några kanditater ? ;)
    Det blir inga problem, vi ska resa till en swingersklubb i Köpenhamn i sommar. Vi brukar besöka den! ;) 
  • Anonym (Jn)
    Pumpkin90 skrev 2022-04-01 21:27:03 följande:
    Det blir inga problem, vi ska resa till en swingersklubb i Köpenhamn i sommar. Vi brukar besöka den! ;) 
    Trevligt ;)
  • Anonym (Ö)

Absolut inte. Känns ofräscht. Framförallt när det gäller vuxna personer med  familj och barn. Sex är viktigt, men tycker att min man är fullt tillräckligt.

Svar på tråden Skulle du vilja testa en trekant