Inlägg från: klasson1999 |Visa alla inlägg
  • klasson1999

BIM December 2021

nomina skrev 2021-12-06 07:25:18 följande:

Resultet är troligen mer pålitligt då, även om du måste vänta längre. Åhh jag håller tummar och tår! Hur mår du?

Mina symptom har blivit mycket mildare efter förra onsdagen, har dock fortsatt att testa mig varje dag :p

Tack så mycket, hoppas verkligen!

Jag mår faktiskt bra, har fortfarande molvärk till och från. Men vågar inte sätta fingret på vad det kan vara :(.

Vad har du för symptom?
  • klasson1999
    nomina skrev 2021-12-06 08:35:04 följande:

Nu får jag lite ömma bröst på kvällen, mår illa om det går för lång tid mellan måltider och hungrigare än vanligt. Kissar lite mer och fiser mycket också! :D

Oooo hahaha :D.

Fan vad sjukt, jag är extra gasig och mina fisar luktar sisådär kan man säga hahahahaahahaha!!! + att jag mår illa? skengravid? Hmmmm

Man kan väl fan inte inbilla sig att man mår illa och har molvärk. Men vad fan, måste dra ner på förhoppningarna?. Varför skulle det gå denna gången om inte andra ;(?
  • klasson1999

Tjejer? jag är så besviken på mig själv?. Jag har ju bim på söndag.

Jag skrev imorse att jag hoppade att testa med testa tidigt idag.

Men jag gjorde det ändå :(?. Precis? visade negativt.

Vet att det absolut inte är kört än, men vill höra det från er med. Hoppet gick ju ner :?(.

När man ser flera plussa så pass tidigt tror man ju att man själv också ska göra det.

• klasson1999
    Ellobi skrev 2021-12-06 14:02:39 följande:

Illamående och kraftig molvärk idag, urk. BIM är beräknad till på söndag, så PMS redan är lite tidigt. Hoppas det är ett positivt tecken på ett plus senare i veckan, även om jag känner mig rätt hängig just nu.

Håller tummarna!
  • klasson1999
    evelinagra1 skrev 2021-12-06 14:39:23 följande:

Om man ska plussa såpass tidigt tror jag det behöver vara morgon urin, vänta någon/ några dagar och testa igen <3

Det ska jag göra, tack fina du för peppen <3
  • klasson1999
    nomina skrev 2021-12-06 15:01:41 följande:

Säg inte så, man vill ju veta helst igår!!

Och det är ju ändå tidigt än så håll hoppet upp, du kan ju testa varje dag (helst morgonurin) eller så väntar du till iaf varannan dag! Kram till dig

Tack för peppen! Jag tar ett nytt test på torsdag!
  • klasson1999
    evelinagra1 skrev 2021-12-06 22:39:21 följande:

Är det verkligen möjligt att må illa på äl + 6 eller håller jag på att bli galen??

Kan vara möjligt! Hoppas. Hehe

Imorse mådde jag bra. Just nu sitter jag i badet, mår piss illa och sura uppstötningar som in i?.
  • klasson1999
    Sanlin90 skrev 2021-12-07 14:06:33 följande:

Jag tog ett testa tidigt på em urin och ser något svagt : o

När har du bim?
  • klasson1999
    nomina skrev 2021-12-07 20:34:50 följande:

Men vad säger du...! Vad innebär detta för en evt graviditet?

Jaaa.. är förkrossad. Gyn rekommenderade mig att inte bli gravid nu..
Svar på tråden BIM December 2021