Inlägg från: klasson1999 |Visa alla inlägg
  • klasson1999

BIM December 2021

Nomina - Nu kan man med gott samvete säga GRATTIS :D

Hoppas du hänger kvar här och vill fortsätta peppa oss andra hehe <3

• klasson1999

Nomina - Haha gooood!!! Alltså vissa verkar kunna citera ..

Evangelina- (sorry om felstavat men kan inte gå tillbaka och kika på namn).

Är det sambons första spermatest?

Min man ska göra sitt andra nu på torsdag.

Vad är oddset liksom, vi har nästan försökt lika länge, vi är lika gamla och våra män ska göra spermaprov samma vecka.

• klasson1999

Evelinagra1- Ja man lämnar 2 tester, i vår kommun ialafall. För att kunna fram ett så bra svar så möjligt.

Kolla upp detta!

• klasson1999
    evelinagra1 skrev 2021-11-30 12:04:56 följande:

Ja okej! Alltså är så rädd att det ska vara försent att ha sex ikväll trots att det var imorse jag fick positivt äl-test..

Jag tror absolut inte det är försent :)

När ägget släpper lever den i 12-24 timmar har jag för mig :)
  • klasson1999
    Tyrande skrev 2021-11-30 13:28:30 följande:

Förlåt för spam men anledningen till att jag testade igen idag är för att jag känner som små stickande menssmärtor i magen. Kan det vara pga ägglossningen? Kan man verkligen känna av det? Har läst så mycket att man kan och inte kan känna det. 

Man kan absolut känna av ägglossning. Jag har mer ont vid ägglossning än mens.
  • klasson1999
    Tyrande skrev 2021-11-30 13:28:30 följande:

Förlåt för spam men anledningen till att jag testade igen idag är för att jag känner som små stickande menssmärtor i magen. Kan det vara pga ägglossningen? Kan man verkligen känna av det? Har läst så mycket att man kan och inte kan känna det. 

Man kan absolut känna av ägglossning. Jag har mer ont vid ägglossning än mens.
    Messo skrev 2021-11-30 20:51:52 följande:

Shit alltså! :D

WOAH!! Stort grattis! Shit vad alla plussar idag :O
  • klasson1999
    Pepsin skrev 2021-11-30 21:33:54 följande:

Gahhh denna väntan mellan äl och bim. Alltid lika jobbig

Håller med dig. Det ända jag kan tänka på är BIM just nu. Och den ligger 12 dagar fram ? man blir galen
  • klasson1999
    Ellobi skrev 2021-12-01 08:39:11 följande:

Så där då. Då var "liggveckan" över för den här svängen . Vi har då gjort vad vi kunnat för att maxa chansen att det tar sig.

Vad roligt att läsa om er som fått plus - stort grattis till er <3

Har BIM den 12 december och håller tummarna på ett plus till jul för oss andra

Samma här! Har också bim den 12 hehe. Ska bli spännande
  • klasson1999

Jag VET att det är tidigt nu? MEN, jag har bim 12-12. När ska man börja testa? Jag har två cleablue vanliga hemma + ett digitalt.

Jag är sååå ivrig. 8:e försöket.

Denna månaden har vi kört bisolvonmetoden + vitaminer. Och kört all in med sexandet.

När tycker ni jag ska börja testa? Hehehehe

• klasson1999
    nomina skrev 2021-12-01 15:51:31 följande:

Jag plussade på äl+ 12 bim-4, men jag tror att jag hade fått plus en eller två dagar tidigare faktiskt. Men jag hade försökt pina mig igenom denna vecka utan att testa och första testen måndag eller tisdag :)

Håller tummarna för dig!!

Tack bästa!

Vi får se hur jag gör. Vi är många med bim 12/12 verkar det som. Hoppas det blir en bebisös den dagen som igår haha.

Jag har fantamej molvärk??? Haft det sedan ÄL slutade. Annars brukar det gå bort DIREKT efter äl.

(Säger såklart inte att jag är gravid haha, det är ju omöjligt att känna nu) bara en fundering
Svar på tråden BIM December 2021