BIM December 2021
Såg ut såhär efter 6 minuter, vad tror ni?
Såg ut såhär efter 6 minuter, vad tror ni?
Jag vågar knappt hoppas, är så delade meningar om smala streck på cb verkar det som men jag har molvärk, konstig känsla i brösten typ känns stenhårda fast dom är mjuka och kan göra ont av sig själva nu och då men inte när jag klämmer, styvare bröstvårtor sen har jag varit så helt sinnesjukt konstant irriterad i 3 dagar det bara bubblar inom mig! Och min mage kaosade ur för några dagar sedan (hade det med dottern men tänkte det aldrig som ett symptom då) men med henne kom alla symptom efter plus
Vet inte när bim är längre, jag har tempat men gav upp, nc bara flyttar min äl hela tiden o tempen går som en jojjo men jag har ingen sköldkörtel så tänker att det är anledningen
Hej tjejer!
Jag vill gärna bli gravid. Har tidigare haft ett MA i 9e veckan men som upptäcktes på KUB i vecka 13 :( det här är vårt första försök sen dess..
Jag ska egentligen få min mens antingen igår eller idag.
Tog ett test idag och så här såg det ut, blir så förvirrad vad tror ni? Jag bifogar flera bilder så att ni ser testet från olika vinklar och i olika ljus. Det är väldigt väldigt svagt rosa andra streck tycker jag, men räcker det verkligen? Det kanske bör vara starkare för ett positivt resultat?
Jag har 0 symptom på graviditet. Förra gången hade jag ömma bröst tex.
Ingen aning alls faktist, slutade tempa det går bara upp och ned som tusan ändå
Jag avvaktar och väntar på tempohöjningen som antagligen kommer imorgon :)