BIM December 2021
Följer också denna tråd. Har BIM 9/12 men orkar inte uppdatera listan. Var tvungen att göra en abort pga en kromosomavvikelse så detta är första riktiga försöket efter det. Hoppas på att det ska ta sig snabbt igen.
Följer också denna tråd. Har BIM 9/12 men orkar inte uppdatera listan. Var tvungen att göra en abort pga en kromosomavvikelse så detta är första riktiga försöket efter det. Hoppas på att det ska ta sig snabbt igen.
Flip12 och princessdahlia, det finns en tråd som heter något typ Nyligen haft MA/MA, följas åt.
Även om det var avbrytande pga avvikelse och inte missfall eller ma, så är det ju i princip samma sak. I fall ni vill ha stöd av fler besvikna... Jag är med där, fick ma konstaterat 18 november. Så detta är min första äl och första försök efter det.. var det på kub avvikelserna upptäcktes?
Hur gör ni med alkohol? 7 dagar till bim. Tog ett tidigt test imorse som var negativt. Ska ut på julbord ikväll?.
Usch deppigt. Testade en vecka innan BIM och var negativt. Känner nu att jag är säker på att det inte tagit sig denna månad. Känner på livmodertappen och den känns som om jag ska få mens inom några dagar? suck! Hur håller ni andra modet uppe?
Hur känner man skillnad på livmodertappen?