• Bez

BIM December 2021

Hoppar hit från novembertråden, femte försöket gillt då?

1/12 loppan483 (28 år, 6e försöket, första barnet)

1/12 madde90 (andra försöket 5:e barnet)

3/12 nomina (första försöket, första barnet)

3/12 solis (36 år första försöket 3:e barnet)

4/12 Beckizen (femte försöket, första barnet)

5/12 värmlandsjänta 30 år (femte försöket, andra barnet)

9/12 Fyyyyran 36 år ( fjärde försöket [andra försöket efter tidigt mf], fjärde barnet)

9/12 Fyrklöverns 32 år (sjätte försöket, första barnet)

12/12 Ellobi (tredje försöket, andra barnet, 1 MF)

14/12 evelinagra1 (10:e försöket. Första barnet)

14/12 LillaGry (femte försöket, andra barnet)

14/12 Nannisen16 (andra försöket, första barnet)

17/12 bez (femte försöket, första barnet)

17/12 Tjoo91 (fjärde försöket, andra barnet)

18/12 Tyrande 30 år (1:a försöket, första barnet)

18/12 Länken (10:e försöket, tredje barnet 2 MF)

23/12 Spökplumpan, 37 år (Andra försöket, andra barnet)

27/12 LJM91 (fjärde försöket, första barnet)

• Bez
    evelinagra1 skrev 2021-11-23 12:34:57 följande:

Nu har jag varit och spolat äggledarna, allt såg bra ut och hade 13 ägg på ena sidan och 11 på andra, så nu ska sambon få tid för spermaprov..

Dock tog jag en diklofenak idag för det skulle man göra men nu är jag nervös att det ska störa ägglossningen för det kan det tydligen göra..

Åh va skönt att det såg bra ut <3 Hm ja du har väll som mig Äl nästa vecka något? tror vi ligger rätt nära i BIM. Försvinner den helt eller kan de bara va att den blir lite senare för iså fall bunkra kanske upp med stickor så du se hur den kommer.
  • Bez
    evelinagra1 skrev 2021-11-23 13:36:38 följande:
    Ja runt tisdag onsdag någon gång nästa vecka borde jag ha äl, jag vet faktiskt inte alls hur det påverkas har bara läst på internet haha.. men 1 gång borde inte vara någon fara hoppas jag
    Ja men då är de nog lugnt, men kolla med stickor så hittar du nog den risken är nog större att de förskjuts nån dag typ tycker de kan bli så när de vart inne och grävt :P 
  • Bez

Hur tätt inpå ÄL börjar ni testa? Ska ut på middag och drinkar på lördag blir äl+7 .. känns som för tidigt att kunna testa va?

• Bez
    klasson1999 skrev 2021-12-07 20:23:49 följande:

Tjejer..

Fått reda på att jag har cellförändringar och HPV..

Åh va trist hade de för några år sen och fick bränna bort, vart gravid direkt efter trots spiral och knappt legat? Haha så de gjorde under för det hoppas de gäller dig med <3
  • Bez

Är på äl+6/7 idag och hade lite blod i trosan, skulle de kunna vara nidblödning? Har aldrig spottings annars förutom någon dag innan mens.

• Bez

Hur går det för er som börjar närma er BIM?

Jag har BIM 17onde och tog ett första test imorse äl+8 BIM-5 och de va super neg men håller tummarna för att de var förtidigt.

Liggveckan va inte optimal den här månaden så inte superhöga förhoppningar men fick en blödning i fredags äl+6 som skulle kunna vara en nidblödning så hoppet gick såklart upp.

Väntar nog till tisdag för nästa test, hur testar ni?

• Bez
    Bez skrev 2021-12-12 09:05:17 följande:

Hur går det för er som börjar närma er BIM?

Jag har BIM 17onde och tog ett första test imorse äl+8 BIM-5 och de va super neg men håller tummarna för att de var förtidigt.

Liggveckan va inte optimal den här månaden så inte superhöga förhoppningar men fick en blödning i fredags äl+6 som skulle kunna vara en nidblödning så hoppet gick såklart upp.

Väntar nog till tisdag för nästa test, hur testar ni?

Va på toa nu och de va mer blod väldigt ljust rosa trodde när de kom i fredags att de va en nidblödning men nu blir jag osäker när de kommer igen? Mensen är ju inte beräknad förrän torsdag och den brukar vara punktlig så känns märkligt att de redan skulle vara de som dyker upp??

Kan ni nått om nidblödningar? Han de hålla på längre om det är det?
  • Bez
    Bebbo2019 skrev 2021-12-12 16:34:55 följande:

Juste, kan tillägga att de var på äl+6 och sen då äl+9.. plussade inte förens ä+11

Åh va nice att höra kanske finns lite hopp då! Ja i fredags va de mer i hållande idag är det mindre men kom på pappret, i fredags även lite i trosan.

Blir äl+11 på onsdag så håller tummarna att jag har samma tur som dig
  • Bez
    evelinagra1 skrev 2021-12-13 09:25:05 följande:

Nu hoppas jag över till januari tråden för mensen kom.. lycka till alla som är kvar <3

Åh va tråkigt <3
  • Bez
    Annemarit123 skrev 2021-12-13 14:37:06 följande:

Tog ett test nu på eftermiddagen med clearblue early, tyvärr var den negativ. beräknade BIM är 17 eller 18 december, så är ju några dagar kvar. Visst borde ett tidigt test visa något sorts sträck nu? Känns iaf kört

Har oxå BIM 17 tror inte de är kört än spec inte med eftermiddags urin, jag fick neg igår men tänkte testa imorgonbitti igen
  • Bez

Fan nu står man här igen och tror man ser i syne? Tog ett predictor early nu på morgonen äl+10 BIM-2 och såg en svag svag linje mannen kunde oxå se sa han även om supersvag.

Till historien hör att jag fick spök på ett sånt test förra månaden även om de ska va bland de pålitligaste.

Vad tror ni har testen blivit sämre eller finns de en chans? Är de värt att testa med nått annat test i eftermiddag eller är de lika bra att vänta till imorgonbitti igen?

• Bez

Totalt blankt test idag så va nog spök igår. BIM på fredag men har redan börjat komma lite så lär väll slå med full kraft imorgon redan. Bara att dra täcket över huvudet och försöka orka nya tag nästa månad som vanligt.

• Bez

Hej!

Jag har fått spök på dom supersvagt som inte gått att få på bild MEN då har de vart helt blankt dagen efter, de ska ju vara några av de mest tillförlitliga så får du återkommande streck tror jag absolut de kan vara något! Håller tummarna :)

Nathaliextnf skrev 2021-12-17 08:22:05 följande:

Tog ett predictor early igår Bim-6 och jag såg ett tunt tunt streck inte lätt att få på bild. Tog ett nytt idag Bim -5 och det är lite starkare! Började testa tidigare då jag fick äl tidigare och jag ska ut och fira pappa som fyller 60 år imorgon( bubbel står på menyn) ;) Ser ni på bilderna? Och har ni upplevd att dessa ger dom spökstreck?

Svar på tråden BIM December 2021