madde90 skrev 2021-11-11 19:41:26 följande:
Jadu de va en bra fråga. Är inte alls insatt i de, utan en kompis som rekommendera det. Va hon sa till mig har tyvärr glömts. Har varit 2 tuffa dagar med besök på barnakuten o en av kidsen är dåliga.
Har inte testat rosenrot heller men kanske är värt det om man blir lite piggare. :)
Ja det är lätt glömt, känns som det finns många knep därute som sägs ska hjälpa fertiliteten eller ägglossningen kanske man ska säga :p ja rosenrot har jag läst att många tagit och blivit gravida men det kan också varit slumpen. Med rosenrot har jag hört att det kan påverka ens cykel, men inget som jag märkt av ännu.
Åh nej, hoppas att allt är bra med barnens och att det är bättre! Har ni fått lämna akuten eller är ni kvar där? Skickar massa styrkekramar och krya hälsningar <3
madde90 skrev 2021-11-11 19:45:33 följande:
För mig har de varit olika. Förra cykeln började jag testa vid dag 8 med clearblue blue digitala lila ägglossningstest. Fick positivt på dag 14.
Denna cykel har jag vanliga stickor från testlagret och började idag med första tester och är på dag 7.
Så ska bli spännande o se hur de blir denna cykel.
Ja va spännande! Jag började också idag på dag 6. Har aldrig testat förut så ska bli kul och se när ägglossningen sker och om jag känner min kropp så bra som jag trodde. Tar du ett test per dag eller hur gör du där? Jag tänkte ta ett test per dag fram tills det närmar sig äl och då eventuellt ta två per dag, men vet inte om det spelar någon roll.