Inlägg från: Anonym (Hhh) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hhh)

Min man får fängelse straff

Anonym skrev 2021-11-06 20:17:06 följande:

Jag vill inte vara elak. 

Men jag vill ändå skriva att det är en lättnad att inte ha en sådan person i sitt eller barnets liv. 

Upprepad kriminalitet, inte en engångshändelse. Och ett grovt brott, annars skulle det inte handla om ett så långt straff.

Du vet ju inte ens vad han är dömd för?

Familjeliv är fullt av prussiluskor/hobbysoctanter ... ja allt jag kan säga är att tiden läker alla sår. Får kan permission vid förlossningen? Får han ha telefon? Om inte är det tufft men du klarar det. Ta stöd av familj - gå dit på besök. Tiden går snabbare än man tror. Planera ekonomiskt och praktiskt för tiden du ska va själv. Obs

Är hans dömd för misshandel av barn/Pedofili/våldtäkt/kvinnomisshandel osv ska du se till du har egen vårdnad och inte träffa honom igen nånsin. Speciellt inte barnen
  • Anonym (Hhh)
    Anonym (Kim) skrev 2021-11-07 19:50:39 följande:

Men hur tänkte du nu?

Har du gift dig och blivit gravid under tiden han suttit i fängelse?

Lovat dyrt och heligt att han inte ska återfalla?

Varför bröt han inte med sina gamla polare?

Du har inte funderat på varför han fick ytterligare ett straff? Oskyldig som ett lamm. Jo tjenare.

Hur naiv och blåögd är du?

Nu ska du vilken dag som helst föda ett absolut oskyldigt barn. Om barnet betyder allt så kapa av mannen på en gång. Du ska ha enskild vårdnad alt en fosterhemsplacering för barnet för det vete fan om du är kapabel att göra sunda och hållbara val. Har du tagit fan i båten får du ro utav helvete.

Fruktansvärd sits du sitter i men du har valt det själv.

Enligt din retorik bör ju detta oskyldiga barn inte finnas till alls då?
Svar på tråden Min man får fängelse straff