• Anonym (Esa)

Vilka har haft sex på flera?

Läser man på BC så finns där många som har erfarenhet av sex på flera. Endera om det är i ett förhållande och man tar in en extra person eller att man själv är den extra personen som blir inbjuden till paret.

Hur vanlig är detta?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka har haft sex på flera?
  • Anonym (Ylva)

Jag har haft sex med två kompisar och jag och min kille har haft sex med en extra tjej.

Tror att det är ganska vanligt. Gå in på Tinder så finns det ganska många par som söker extra.

• Anonym (Esa)
    Anonym (Ylva) skrev 2021-11-04 23:11:29 följande:

Jag har haft sex med två kompisar och jag och min kille har haft sex med en extra tjej.

Tror att det är ganska vanligt. Gå in på Tinder så finns det ganska många par som söker extra.

Har själv inte Tinder men det är alltså även par som kan använda det? Eller är det någon i paret som har kontot men man skriver i presentationen att man är ett par och söker någon tillsammans?
  • Anonym (Ylva)
    Anonym (Esa) skrev 2021-11-05 07:20:05 följande:

Har själv inte Tinder men det är alltså även par som kan använda det? Eller är det någon i paret som har kontot men man skriver i presentationen att man är ett par och söker någon tillsammans?

Ja absolut, antar att en av personerna skapar ett konto och sen kan de ha bilder på båda två i paret och i beskrivningen anger de att de söker en extra eller vill träffa ett annat par eller så.
  • Anonym (Esa)
    Anonym (Ylva) skrev 2021-11-05 16:08:53 följande:

Ja absolut, antar att en av personerna skapar ett konto och sen kan de ha bilder på båda två i paret och i beskrivningen anger de att de söker en extra eller vill träffa ett annat par eller så.

Mmm.. tack för informationen. //Nybörjaren
  • Anonym (Ylva)
    Anonym (Esa) skrev 2021-11-05 16:11:52 följande:

Mmm.. tack för informationen. //Nybörjaren

No probs! Är du sugen på att träffa ett par eller bjuda in en extra?
  • Tom Araya

Har haft trekant några gånger, både där vi varit en man + två kvinnor och två män + en kvinna.

• Anonym (Slyna)
    Tom Araya skrev 2021-11-05 16:33:36 följande:

Har haft trekant några gånger, både där vi varit en man + två kvinnor och två män + en kvinna.

Åå underbart. Två män...
  • Tom Araya
    Anonym (Slyna) skrev 2021-11-05 17:40:11 följande:
    Åå underbart. Två män...
    Ja, det var faktiskt riktigt lyckat. Dock inget mellan oss män (jag är 100% hetero), vi ägnade oss helt åt henne.

Jag skulle inte ha något mot att göra om det.
Svar på tråden Vilka har haft sex på flera?