• Anonym (Esa)

Vilka har haft sex på flera?

Läser man på BC så finns där många som har erfarenhet av sex på flera. Endera om det är i ett förhållande och man tar in en extra person eller att man själv är den extra personen som blir inbjuden till paret.

Hur vanlig är detta?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka har haft sex på flera?
  • Anonym (Slyna)
    Anonym (Slyna) skrev 2021-11-01 22:35:59 följande:

Jag har varit extra kvinna två gånger. I lördags senast.

Röstade för det men det syns inte...

Jag har nog tryckt på fel...
  • Anonym (Slyna)
    Anonym (Slyna) skrev 2021-11-01 22:35:59 följande:

Jag har varit extra kvinna två gånger. I lördags senast.

Röstade för det men det syns inte...

Jag har nog tryckt på fel...
  • Anonym (...)
    Anonym (Slyna) skrev 2021-11-01 23:27:59 följande:

Söker på samma sätt som man söker en man?

Sökande har jag koll på...
  • Anonym (Slyna)
    Anonym (...) skrev 2021-11-02 14:06:45 följande:

Sökande har jag koll på...

Hur menar du då? Hur man gör när man väl har sexet?
  • Anonym ("Extratjej" till ett par.)

Var med ett par ett tag, innan dess ungefär lika länge fast bara med mannen i paret.

Tanken var att jag ville träffa en kille. Det gjorde jag, slog gnistor...sen kom det fram att han var gift. Blev sur, grät, grälade, men tog tillbaks ändå. Sedan var hans fru med, fast hon tittade bara på ett par ggr innan hon deltog. Det är första och enda tjejerfarenheten jag haft.

Sexigt men väldigt skrämmande. Gav en del kroppskomplex med då både herr och fru ser ut fitnessmodeller och det gör inte jag. Jag är inte ful, ganska söt om jag får säga det själv...men i jämförelse var det som helt annan liga och det var lite konstigt.

Men också lite underligt att vara med ett par, även i centrum med bägges uppmärksamhet är man lite som tredje hjulet.  

• Anonym (...)
    Anonym (Slyna) skrev 2021-11-02 16:02:43 följande:

Hur menar du då? Hur man gör när man väl har sexet?

Precis.
  • Anonym ("Extratjej" till ett par.)
    Anonym (O) skrev 2021-11-01 22:52:12 följande:

Jag har aldrig haft sex på någon. Vet inte ens hur det går till

Hehe, rent bokstavligt? Den andra tjejen står på alla fyra, du lägger dig på mage över henne och mannen kan växla mellan er bakifrån. Då har man ju tekniskt sett sex PÅ någon annan.

• Anonym (Slyna)
    Anonym (...) skrev 2021-11-02 17:56:06 följande:

Precis.

Aha. Jag träffade ett par i lördags. Vi gjorde allt möjligt tillsammans alla tre. Det är som vanligt men det sker en grej till samtidigt. Om han tog mig kunde jag ge henne oralsex på samma gång. Eller så tittade hon på oss.

Han gjorde allt med oss båda. Det var armar och ben överallt. Jag tycker inte det var svårt. Hoppas de vill träffa mig igen.
  • Anonym (Slyna)
    Anonym (Slyna) skrev 2021-11-02 18:07:44 följande:

Aha. Jag träffade ett par i lördags. Vi gjorde allt möjligt tillsammans alla tre. Det är som vanligt men det sker en grej till samtidigt. Om han tog mig kunde jag ge henne oralsex på samma gång. Eller så tittade hon på oss.

Han gjorde allt med oss båda. Det var armar och ben överallt. Jag tycker inte det var svårt. Hoppas de vill träffa mig igen.

De har skrivit och vi ska träffas igen
  • Don Dante
    Anonym (Slyna) skrev 2021-11-04 21:43:37 följande:

De har skrivit och vi ska träffas igen

Va kul o Nice! ;)
Svar på tråden Vilka har haft sex på flera?