Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Vems orgasm varar längst, hennes eller hans?

Hos oss skiljer det som oftast rätt mycket på orgasmen till hennes fördel. Ibland får hon en mindre och kortare orgasm men oftast varar den i 10-15-20 sekunder. Min är kanske 5-7 sekunder lång och ibland känns den bara onödig då kåthetskänslan försvinner direkt. Då hade jag hellre varit utan orgasm och fått fortsätta vara i kåtruset.

• Anonym (Man)
    Anonym (Kvinnor) skrev 2021-11-05 10:45:16 följande:

Kvinnor kommer ju betydligt mer sällan vid sex än män så kanske ok om vi har längre orgasm när vi väl kommer. Jag har dock aldrig kommit vid sex tyvärr,

Min sambo kommer varje gång vi har sex, kanske inte av enbart penetrerande sex men hon får orgasm i princip varje gång vi ligger, men hon kanske är ovanlig?
  • Anonym (Man)
    En manlig man skrev 2021-11-05 14:07:45 följande:

I mina fyra längre förhållade som jag haft så har alla fått orgasmer relativt enkelt och nästan varje gång vi haft sex. Så det är inte speciellt ovanligt. Jag skulle tycka sexlivet var betydligt sämre med en kvinna som aldrig fick orgasm.

Jag svarade på ett tidigare inlägg om att kvinnor får orgasm mera sällan än oss män, jag menade att så är det inte hos oss och då att min tjej kanske är ovanlig. Håller med dig, det hade varit tråkigt om hon hade svårt att få orgasm då hennes orgasm är viktigare än min. Jag går igång på att hon njuter och får orgasm, utan den vore det tråkigt även för mig.
Svar på tråden Vems orgasm varar längst, hennes eller hans?