Inlägg från: Anonym (kaffedraken2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kaffedraken2)

Vart hittar man en tjej idag? Chanserna att lyckas sjunker drastiskt efter gymnasiet?

AndreaBD skrev 2021-10-25 17:27:17 följande:

Det är bara att träffa så mycket folk som möjligt. 

Ja, det löser sig då, det ordnar sig själv.
    Också fått dom råden/tipsen.
    Jag vet många som är singlar. Dom är utåtriktade, har utåtriktade jobb. Dom är ute i svängen, sociala, träffar massor med folk.
    Varför löser det sig inte för dom?
  • Anonym (kaffedraken2)

Många tjejer finns på dejtsidor. Jag vet många som träffats så. Fast i mina trådar så har jag fått veta att man inte träffas så. Jag kommer inte hitta nån tjej där.

• Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-10-26 12:01:16 följande:
    Ja, det löser sig då, det ordnar sig själv.
    Också fått dom råden/tipsen.
    Jag vet många som är singlar. Dom är utåtriktade, har utåtriktade jobb. Dom är ute i svängen, sociala, träffar massor med folk.
    Varför löser det sig inte för dom?
    Och varför ser jag dom dom tjejerna på dejtsidor? Dom ser bra ut, är sociala, hittar på massa med kompisarna. 
    Jag menar, nätdejting är ju för losers som inte lyckas hitta nån irl.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (F) skrev 2021-10-26 12:52:24 följande:
    Vad då "Nätdejting är för losers"? Nätdejting är bara ytterligare ett sätt att öka chansen att hitta någon. 
    Beror på vem du frågar. I mina trådar så hade dom flesta attityden att man är en loser om man måste använda nätdejting. Det normala och vanligaste är att man träffar nån irl.
  • Anonym (kaffedraken2)

Nätet är vanligaste sättet att träffa nån på, enligt olika undersökningar.
    Men på Allvetande Familjeliv så stämmer inte det. Här litar man inte på undersökningar.
    Att använda nätdejting är dömt att misslyckas, det är mest Andrasorteringen som häckar där. Dom bästa är redan tagna, borta från marknaden.
    nyheter24.se/nyheter/931276-statistiken-har-ar-platsen-som-flest-par-traffas-pa

• Anonym (kaffedraken2)
    AndreaBD skrev 2021-10-26 13:18:18 följande:
    Kanske är de hellre singlar än att kompromissa? 
    Du menar att dom inte nöjer sig, och vill inte sänka sina krav?
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Försöker du verkligen) skrev 2021-10-26 13:19:04 följande:
    Så vem tror du på Nyheter24 eller FL?
    Finns som sagt flera undersökningar. Och jag vet personligen många som träffats på nätet. Men jag har ju alltid fel, enligt FL. Så jag borde nog lyssna på det Allvetande Familjeliv. Här vet man allt om andra människor.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-10-26 13:22:56 följande:
    Finns som sagt flera undersökningar. Och jag vet personligen många som träffats på nätet. Men jag har ju alltid fel, enligt FL. Så jag borde nog lyssna på det Allvetande Familjeliv. Här vet man allt om andra människor.
    Min syster är en av dom som vet allt om andra. Hon sa att man inte träffar nån på nätet. Killen hon är ihop med träffade hon på nätet.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Försöker du verkligen) skrev 2021-10-26 13:43:58 följande:
    Slumpen har väl inte fört ihop dem med den rätta ännu.
    Också skrivit liknande tidigare. Men jag hade fel. Dom flesta träffar nån. Det har t ex inget med tur/otur att göra.
    Och så bör jag sänka mina krav. Män som jag inbillar oss att vi är perfekta, och att vi ska kunna få kvinnor som är utanför vår liga.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Försöker du verkligen) skrev 2021-10-26 13:42:29 följande:
    Så du litar mer på FL än Nyhter24? 
    Hohoho Skrattande
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Försöker du verkligen) skrev 2021-10-26 16:57:31 följande:
    "Händer det så händer det"
    Precis.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Ninni) skrev 2021-10-26 16:31:31 följande:
    Fan vad jag blir trött på att du alltid ska håna svar som du får. Självklart har man större chanser att hitta någon om man träffar mer människor. Det säger sig väl självt? De snygga utåtriktade du pratar om är förmodligen kräsna. Det är knappast så att de aldrig haft ett förhållande i sitt liv och endast varit på ett fåtal dejter i livet. Ändå tycker du att du har rätt och sitter och hånar alla. Det är fan i mig obegripligt.
    *gäsp* Kräks
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Ninni) skrev 2021-10-27 16:51:49 följande:
    Att folk inte håller med dig och föreslår saker är inte hån. Bara för att du ogillar (helt vettiga) förslag, så innebär det inte att det är hån. Du har ju till och med blivit arg på folk som skriver långa meddelanden för att hjälpa dig och hånar dem i andra trådar. Ditt resonmang är helt obegripligt. Du ställer frågor och när folk svarar med sina åsikter, så är de "experter som vet allt" och ska hånas över hela FL. Det är faktiskt inte okej.
    Eftersom du inte har en susning om vad jag syftar på, så är det meningslöst att diskutera med dig. Jag minns vad som skrivits i mina trådar. Mycket av det var inte ok. Långt ifrån.
Svar på tråden Vart hittar man en tjej idag? Chanserna att lyckas sjunker drastiskt efter gymnasiet?