Inlägg från: Anonym (Försöker du verkligen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Försöker du verkligen)

Vart hittar man en tjej idag? Chanserna att lyckas sjunker drastiskt efter gymnasiet?

Engagera dig i universitetsaktiviteter, kåren, nationen, föreningar. Gå på fester, nollning, kör, korridorsfester mm

Även om många har partner under universitetstiden är det rätt dynamiskt.

Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-10-26 13:14:15 följande:

Nätet är vanligaste sättet att träffa nån på, enligt olika undersökningar.
    Men på Allvetande Familjeliv så stämmer inte det. Här litar man inte på undersökningar.
    Att använda nätdejting är dömt att misslyckas, det är mest Andrasorteringen som häckar där. Dom bästa är redan tagna, borta från marknaden.
    nyheter24.se/nyheter/931276-statistiken-har-ar-platsen-som-flest-par-traffas-pa

Så vem tror du på Nyheter24 eller FL?
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-10-26 13:22:56 följande:
    Finns som sagt flera undersökningar. Och jag vet personligen många som träffats på nätet. Men jag har ju alltid fel, enligt FL. Så jag borde nog lyssna på det Allvetande Familjeliv. Här vet man allt om andra människor.
    Så du litar mer på FL än Nyhter24? 
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-10-26 13:21:14 följande:
    Du menar att dom inte nöjer sig, och vill inte sänka sina krav?
    Slumpen har väl inte fört ihop dem med den rätta ännu.
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-10-26 14:31:56 följande:
    Hohoho Skrattande
    Så vad litar du mest på, FL eller Nyheter24? Inte vad andra anser om ditten och datten. Utan vad DU litar på!
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-10-26 14:31:10 följande:
    Också skrivit liknande tidigare. Men jag hade fel. Dom flesta träffar nån. Det har t ex inget med tur/otur att göra.
    Och så bör jag sänka mina krav. Män som jag inbillar oss att vi är perfekta, och att vi ska kunna få kvinnor som är utanför vår liga.
    Om det inte har med turen att göra. Vad krävs det då?
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-10-26 14:31:10 följande:
    Också skrivit liknande tidigare. Men jag hade fel. Dom flesta träffar nån. Det har t ex inget med tur/otur att göra.
    Och så bör jag sänka mina krav. Män som jag inbillar oss att vi är perfekta, och att vi ska kunna få kvinnor som är utanför vår liga.
    "Händer det så händer det"
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-10-26 17:01:42 följande:
    Precis.
    Så det är slumpen som avgör enligt dig? 
    Anonym (Osynliga mannen) skrev 2021-10-27 14:11:29 följande:

Prova att lägga upp en profil som "man" med bra text och bilder så vet du hur osynliga mannen har det. Du kan skicka ett par välformulerade mejl varje dag i flera månader utan ett enda svar trots att jag bor i en av Sveriges större städer. I mitt fall gick det så långt att jag gjorde en felanmälan men det var ju inget tekniskt fel. De enda meddelanden jag fick var från horor och reklam.

Det positiva var att jag vann en vadslagning med en kvinnlig bekant som påstod att hon kunde fixa en dejt om dagen eftersom jag hade så bra bilder och text så vi bytte konto. Efter  två veckor hade hon kammat noll och jag hade fixat fem dejter varav en fortfarande efter 8 år är sambo med henne.

Å andra sidan finns det en hel del män som hittat kärleken via datingsiter.
Svar på tråden Vart hittar man en tjej idag? Chanserna att lyckas sjunker drastiskt efter gymnasiet?