LillaSam skrev 2022-04-20 12:49:40 följande:
Haha åh och jag har gått in här flera gånger för att hålla mig uppdaterad av ditt svar! Vad skönt att de var så gulliga och lät dig komma in ändå och att du fick ett bra bemötande, det är ju så viktigt! Intressant med äggblåsan, hoppas det stämmer nu då, sa hon något om varför det var positivt test så länge? Sa hon något om din slemhinna?
jag känner lite att vi får planera sexet nu haha om det kommer dröja, typ varannan dag istället för varje så man inte tappar orken hehe. Och så himla skönt ju att du fått ny tid om en vecka och att din sambo fått remiss till spermaprov. skulle också vilja boka in besök hos gyn men just nu känns det inte som att de kommer tycka att jag har en bra anledning haha?
kolla hur starkt streck jag hade imorse, och tempen var på 36.59 men inga flytningar? intressant att se om jag hade ÄL idag eller ej. Som du säger är jag nervös över flytningarna.
Nej hon hade ingen förklaring till testen alls faktiskt. Slemhinnan såg fin ut och var 7mm tjock, har googlat och det verkar ändå vara en bra tjocklek tror jag?
Varnar för lite TMI, men jag har riktiga slemklumpar som flytningar idag, så förmodligen peak-day! Har boostat med d-vitamin flera dagar i rad nu så hoppas på en dunder ägglossning!
Herregud vilket starkt streck!! Så får jag inte ens på dagen för ägglossnin!!! hur ser tempen ut nu?