Försöker bli gravid naturligt PCOS
Jag tror typ det är min naivitet som gör att jag orkar fortsätta utan att hämta ut letrozol direkt :)) Liksom lite hopp någon gång ibland så känner man att det kanske ändå finns en chans o fortsätter lite till.
Jag håller med om att det ser ut att ha varit ägglossning runt dag 39!! Blir nog tydligare om den fortsätter hålla sig uppe nu, min var också väldigt otydlig innan den bekräftade ägglossning.
Nu var tempen uppe på 36.70 idag så NC bekräftade min ägglossning i lördags, alltså CD43. (Kusligt hur lika våra cykler och historier är?) så det är ju bra på ett sätt även om det är så störande för senaste gången vi hade sex var CD39 så om CD43 stämmer så känns ju chanserna små att det blev något. (Haha va bra då ska man börja oroa sig för det med)
Så irriterande för vi är inne i en period nu där jag känner att va fan det kommer inte gå så jag väntar på att jag ska spola äggledarna i januari. Så vi har inte haft så mycket sex det senaste, typ en gång i veckan. SJÄLVKLART är det just då ägglossningen kommer igång efter 9 månader haha?