• Anonym (Nyfiken)

Vad tycker ni om att ge djupa avsugningar?

Gillar ni att ta den riktigt djupt när ni suger av någon? Hur gör ni för att få det att funka och är det något ni övat upp? Ni som kan och gillar att ta den djupt, vad är det ni går igång på?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker ni om att ge djupa avsugningar?
  • Anonym (gastroskopi deluxe)

Att ta en kuk djupt så man klöks ner i svalget är fruktansvärt och något jag bara gör i en bråkdels sekund för någon om rätt stämning infinner sig. Men ger mig som kvinna absolut noll, förutom obehag och att försöka undvika att spy. Likvärdigt med gastroskopi.

Så KILLAR;; TESTA DET!!!

• Anonym (Deepthroat)

Älskar det!!

• exandthecity
    Anonym (gastroskopi deluxe) skrev 2021-10-20 15:09:15 följande:

Att ta en kuk djupt så man klöks ner i svalget är fruktansvärt och något jag bara gör i en bråkdels sekund för någon om rätt stämning infinner sig. Men ger mig som kvinna absolut noll, förutom obehag och att försöka undvika att spy. Likvärdigt med gastroskopi.

Så KILLAR;; TESTA DET!!!

du är medveten om att detta kan tolkas på två olika sätt va?
  • Anonym (Nyfiken kvinna)

Jag blir kåt av det eftersom jag märker hur kåt min partner blir av det. Eftersom han tycker det är underbart, så går jag igång på det också. Kan vara kopplat till att jag njuter av att vara undergiven i vissa sexuella sammanhang. 

• Anonym (Grym)
    Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2021-10-20 17:19:59 följande:

Jag blir kåt av det eftersom jag märker hur kåt min partner blir av det. Eftersom han tycker det är underbart, så går jag igång på det också. Kan vara kopplat till att jag njuter av att vara undergiven i vissa sexuella sammanhang. 

Så fucking sexigt exakt , älskar när tjejen blir mun knullad
  • Tessarion

Jag är en före detta bulimiker med en otrolig spyreflex. Så även om jag skulle vilja finns det no chance in hell att jag skulle lyckas utan bedrövliga resultat. Fokuserar istället på ollonet och blir väldigt kåt av att suga av min fästman.

• Anonym (.)
    Anonym (Grym) skrev 2021-10-20 17:23:46 följande:

Så fucking sexigt exakt , älskar när tjejen blir mun knullad

Din kvinnosyn är vidrig.
  • Anonym (Grym)
    Anonym (.) skrev 2021-10-20 17:45:56 följande:

Din kvinnosyn är vidrig.

Vad fatta du säkert sån torr säl
  • Anonym (Dotty)

Jag får kväljningar av att ta den djupt.

• Anonym (Nyfiken)
    Av de som testat verkar det än så länge vara hälften som går igång på det det och hälften som inte gillar det alls. 

Approppå gastroskopideluxe's uppmaning till killarna, är det någon man här inne som testat att deepthroata en dildo till exempel? Eller en kuk för den delen?

Svar på tråden Vad tycker ni om att ge djupa avsugningar?