BF juli 2022
Har precis tagit ett positivt test, supertidigt och vi fick MA i våras, så vem vet vad som händer. Någon som vill hänga med?!
BF lista;
4/7 tredje barnet
Har precis tagit ett positivt test, supertidigt och vi fick MA i våras, så vem vet vad som händer. Någon som vill hänga med?!
BF lista;
4/7 tredje barnet
Får hoppas att du slipper de, verkar ju inte vara speciellt vanligt. Annars mår jag bra, lite växtvärk i magen till och från bara :)
Hej på er, hur mår ni?
Jag gick precis in i v.10 och för någon dag sedan kom illamåendet och kräkningar som en smäll, är de någon mer som vart med om att de kommer senare? Annars har man mest hört att det brukar börja avta nu
Hej! Jag är också gravid i v 7, mått helt okej fram tills igår, har börjat spy på kvällar och nätter? trotts det är jag överlycklig, har fyra missfall i bagaget så alla tecken är uppskattade ??
Idag gick jag in i vecka 7 (6+0) och det firades med ett tidigt vul. Där var det ett pickande hjärta! Jag har fortfarande inga symptom men det får jag njuta av.
Jag är i vecka 6+2, så början av vecka 7. Har varit väldigt trött å mensvärk liknande känsla men nu har jag även börjat må illa. Inte så jag kräks men känslig för lukter å mår illa mest hela tiden.
Åh vad jag önskar jag fick göra vul / ul nu men fick inte tid förens 16 dec. Hoppas också å få se ett pickande hjärta då å välutvecklat foster : )
Idag gick jag in i vecka 7 (6+0) och det firades med ett tidigt vul. Där var det ett pickande hjärta! Jag har fortfarande inga symptom men det får jag njuta av.
Ja gode tid, NJUT hehe
Det roliga varade inte så länge. Jag fick en liten klarröd blödning idag. Så nu är det bara att vänta och se. Blödning är densamma som missfall för mig men ändå har jag ett litet hopp kvar.
Jag fick blod på pappret efter att jag kissade igår och har även haft lite blod idag. Bara genomskinligt men blev jätteorolig först. Nu känner jag mig lite lugnare för känner fortfarande alla gravidsymptomen och jag har inte sett något mer blod idag. Mår illa hela tiden och brösten gör fortfarande ont. Vet inte om jag behöver vara så orolig?
Men nej :( men en liten blödning behöver inte betyda missfall, håller mina tummar för er!! Har det kommit mer?