BF juli 2022
Har precis tagit ett positivt test, supertidigt och vi fick MA i våras, så vem vet vad som händer. Någon som vill hänga med?!
BF lista;
4/7 tredje barnet
Har precis tagit ett positivt test, supertidigt och vi fick MA i våras, så vem vet vad som händer. Någon som vill hänga med?!
BF lista;
4/7 tredje barnet
Enligt uträkningarna har jag också bf 28/7. Kul med fler som har samma datum. Hur mår ni? Har ni massa symptom än?
Enligt uträkningarna har jag också bf 28/7. Kul med fler som har samma datum. Hur mår ni? Har ni massa symptom än?
Ont i brösten å trött absolut. Känslosam med, pms delux. Å känner mensvärk liknande från å till. Du då? :)
Hur gamla är ni å har ni tidigare barn? Jag är 32 å detta blir isåfall första :)
Spännande! Hur kommer det sig att du fick så pass tidigt vul? Jag ringde två olika men dom sa båda att inte före vecka 8, så får jobba på tålamodet hehehe
Jag bokade provat hos en ultraljudsklinik som tar emot från vecka 6. Jag har haft en del blödningar och känner mig generellt ganska orolig, så de godkände det ?? De ville ta mig redan nu i vecka 6, men jag vill vänta till vecka 7 för att säkrare kunna se hjärtat!
Ah förstår:) tänker mer att, denna tråd på fl är lite samma sak:) asså bf juli 2022. Men du gör som du vill fina. Du är välkommen över när du vill oavsett:))
När tänker ni berätta för folk?
Hej! Skulle gärna vilja få vara med i den stängde FB gruppen för BF Juli månad 2022. Är 41 år och första barnet för både mig och Sambon.
Utförde ultraljud i vecka 6+ 4 och där fanns ett litet hjärta som slog. ????
Hej! Skulle gärna vilja få vara med i den stängde FB gruppen för BF Juli månad 2022. Är 41 år och första barnet för både mig och Sambon.
Utförde ultraljud i vecka 6+ 4 och där fanns ett litet hjärta som slog. ????