• Anonym (S)

Förvirrad kring sexuell läggning

Jag förstår att du är förvirrad och att etiketter kan vara problematiskt men jag tror du behöver acceptera dig själv som bisexuell. Det betyder inte att du tänder lika mycket på killar som tjejer, du kanske har smalare preferens när det gäller män, men tydligen tänder du ju på det du gör med den där killen. Sluta med det däremot, ni är båda i en relation och det är taskigt gjort mot båda era partners, såvida de inte vet och är ok med det.

• Anonym (S)
    Anonym (Ck) skrev 2021-10-11 11:51:09 följande:

Grejen är den att den här killkompisen är homosexuell. Därför tänker alla att det inte är något seriöst när vi dansar osv. Att det liksom är på skoj mellan två kompisar på fyllan. Och alla parter är med på det. Både jag och denna killen är i öppna förhållanden. Men han är ju som sagt inte straight så det kommer ändå inte hända något seriöst mellan oss. Bara jag som är väldigt svårt att förstå mina känslor.

Han kanske också är bisexuell. Om ni ändå har öppna relationer finns ingen anledning att inte se var det leder. Det behöver inte betyda något särskilt omvälvande för era sexualiteter om ni skulle njuta av sex tillsammans heller.
Svar på tråden Förvirrad kring sexuell läggning