• Anonym (ml)

Jag hostar mycket och åker kollektivt - vad kan jag göra för att lugna er som är medresenärer?

Anonym (hostande kvinnan) skrev 2021-10-07 00:22:40 följande:

JA! Folk hostar! Folk hostar hela tiden! Det har jag märkt, framför allt efter att pandemin körde igång, då jag lade märket till folk. Jag hostar dock mer än vad folk i allmänhet hostar. Som jag skrev i min trådstart så hostar jag ihållande och konstant. DET är skillnaden! 

Jag har hostat tidigare också. Jag har märkt att folk blir irriterade. Det är ingenting konstigt. Skillnaden, nu, mot tidigare är att de blir aggressiva. Dessutom är det ett enormt problem om busschauffören hakar på, så att man blir avkastad vid en hållplats, och därmed blir 20 minuter för sen till jobbet - därav denna trådstart.

Hostar du på det viset, ansök om färdtjänst. Blir du nekad kontakta pressen med hur du har det i kollektivtrafiken.
    Kontakta pressen omgående, förresten. 

Här är ytterligare en tråd av någon som påstår sig vara vaccinerad för att sedan dra vaccinmotståndarnas argument.
    Nu även med tillägget kronisk lungsjukdom.
Svar på tråden Jag hostar mycket och åker kollektivt - vad kan jag göra för att lugna er som är medresenärer?