• Anonym (Q)

Jag hostar mycket och åker kollektivt - vad kan jag göra för att lugna er som är medresenärer?

Vad exakt gör du när du hostar? Hostar du i armvecket? Använder du mask? 

• Anonym (Q)
    Anonym (hostande kvinnan) skrev 2021-10-06 23:51:27 följande:

Nej, ärligt talat, Q, jag refererade till historiska sjukdomar och hur man gjorde då i Sverige, eftersom jag trodde att det var allmänbildning. Jag är ledsen över att du tror att jag är antivaxxer. Det här är ju trots allt någonting som man läser om under mellan- och högstadiet. Sedan vet jag att många inte är intresserade av historia. Jag ber om ursäkt för att jag trodde att det här var allmänbildning. Jag gjorde bara en referens, som jag trodde de flesta människor hade koll på.

HAhah ahaaaa så när du skrev om hur du kände dig som "judarna under andra världskriget" syftade du självklart på en mystisk sjukdom som drabbade just judar i Sverige under den tiden och inte den SJÄLVKLARA referensen alla menar när man skriver så? Snälla, skäm inte ut dig själv mer. 
  • Anonym (Q)
    Anonym (Orimligt) skrev 2021-10-06 23:55:41 följande:
    Skäms själv. Du är en av dem som vill tysta ned folk genom att dra antivaxxerkortet och räkna med att det ska få folk att skämmas och skrämmas till tystnad. Pinsamt usel diskussionsteknik.
    Mhm. 

-Jämföra sig med offer för förintelsen (check)
    -Snacka om hur man "skräms till tystnad" och "blir tystad" (check)

Några fler antivaxx bullshit du vill bidra med till vårt antivaxx bingo här på kvällen? Det är ju bara för himla roligt att ni tror att ni inte märks på flera mils avstånd med ert språk. 
  • Anonym (Q)
    Anonym (hostande kvinnan) skrev 2021-10-07 00:31:51 följande:
    Välkommen att åka buss med mig en vecka! Det vore fantastiskt om du kunde analysera, diskutera OCH "skydda" mig under hela veckan! Kanske skulle du kunna skriva ett reportage om det och sälja till någon skvallerpress? 
    Jag tycker det låter som en utomordentlig ide att du skriver in till tidningarna och ber  dem göra ett reportage om denna hemska våldsvåg mot hostande människor i Malmö. Förväntar mig att se artikeln inom en snar framtid, lycka till!
Svar på tråden Jag hostar mycket och åker kollektivt - vad kan jag göra för att lugna er som är medresenärer?