Kub imorgon
Ska bli så roligt imorgon får vi se bebisen!!! :D jag har gått upp 3 kg så det känns så spännande se vad som är där inne ???? sån lycka!
Ska bli så roligt imorgon får vi se bebisen!!! :D jag har gått upp 3 kg så det känns så spännande se vad som är där inne ???? sån lycka!
Det gick jättebra vi har två sen innan men det var 6 år sen så vi var så nervösa och sken upp så mycket när vi såg den spralliga bebisen! Det är en fantastisk känsla! Vi har 16 april när har ni? Har ni barn sen innan?
Vad roligt! Vi känner också att det är roligt att få göra den här resan tillsammans! Våra är 8 och 6 år. Vi har inte berättat än vi tänkte skicka ultraljudsbilden till föräldrarna först och skriva på baksidan ?Ses i April? har ni berättat? Hur gammal är du? Bor ni i Stockholm? Jag är 32 och vi bor i Stockholm. Roligt att det är tredje för båda :D !
Vad roligt!! Fick ni göra NIPT pga av dåliga siffror vid kub eller hur går det till?
Ja verkligen!! Vi har inte berättat än på jobbet och så , det får vänta lite till, jag började nytt i januari så arbetat på distans så känner inte mina kollegor så mycket än nog därför :P och inte lagt ut det än heller.
Vi sände bara kort till föräldrarna först! Vi tar det lite lungt i början här med :P