Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Bonde söker fru 2021

FtS70 skrev 2021-12-08 20:05:44 följande:
    Jag tror de väljer Lina, Klara, Benita och Evelina!
    Tror lika som du...
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-12-08 20:18:59 följande:
    Tycker att Benita passar Peja bäst
    Det tycker jag med.....Men jag hoppas att om Benita får stanna så att Peja blir lite roligare och mjukare. Tycker han pratar så allvarligt att man nog skulle bli trött på det.
  • Johannus
    nomina skrev 2021-12-08 20:47:18 följande:
    Ja dom passar. De andra har knappt synts (trots färggrannhet) så har inte riktigt fått grepp om henne
    Nog inte många som fått klarhet om Camilla.....Det är som att Tv4 inte filmar henne heller som dem andra.
  • Johannus

Jag tycker att denna säsong av BSF har varit lite lång tråkig. Det har som inte hänt någonting utöver. Bönderna tycker synd om tjejerna och vill ge alla mer än som behövs.

• Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-12-09 17:04:28 följande:
    Exakt så känner jag också. Camilla har ju knappt fått någon TV-tid alls!

Jag hoppas och tror att Daniel väljer Klara, Filip väljer Lina, Backis väljer Evelina och Peja väljer Benita.
    Men det blir säkerligen inte fyra rätt! 

Den jag är mest osäker på är Filip.
    I årets BSF vet jag inte om någon av dessa kommer bli par i längden...Har varit ett konstigt bonde söker fru år.

Filip måste välja så att det duger åt familjen oavsett att dessa 2 tjejer är båda från bättre familjer.
  • Johannus
    Tecum skrev 2021-12-09 20:18:26 följande:
    Håller med, det har varit ovanligt segt. Och varför är alla val i ett program och flera helt utan? Det är som att säga till tittarna att det räcker att kolla varannan vecka... Här måste till en skärpning om konceptet ska hålla.

Det bästa avsnittet är "Vad hände sen" när vi får veta om relationen håller eller ej.
    Håller med dig. Bästa avsnittet är "Vad hände sen" Skrattande
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-12-15 19:04:55 följande:
    Såg att det är två Bonde program i kväll. Del två är resan dom gör.
    Såg också att det var två avsnitt efter varann på Tv4 play så här har jag suttit och kollat båda nu.
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-12-15 20:09:40 följande:
    smile1.gif

Ha, ha, en ko som heter Kenneth smile1.gif
    Började skratta högt för mig själv när jag hörde att Peja sa Kent till kossan....Tyckte han sa Kent, men det kanske var Kenneth. nå stackars ko i alla fall ha ett karl namn Skrattande
  • Johannus
    nomina skrev 2021-12-15 20:20:40 följande:
    Blev inte direkt förvånad egentligen.
    Hoppas han kontaktar hon som han tyckte om från början som lämnade
    Trodde och hoppades att han skulle ha kontaktat Jessica, men nä det blev Benita och det blev jag glad för... för dom två verkar passa varandra.

Var lite rädd när han skulle ringa en person i Stockholm att det skulle vara Heidi, men som tur var det inte så.
  • Johannus
    nomina skrev 2021-12-15 20:26:18 följande:
    Daniel gjorde rätt val! (Enligt mig) men fy va hemskt det är att se sårade unga kvinnor <3
    Håller med dig att Daniel gjorde rätt val och ja det är så hemskt att se någon bli lessen.
Svar på tråden Bonde söker fru 2021